Az Építési és Közlekedési Minisztérium közölte, hogy a Strabag készre jelentette az M30-ast, kedden születhet döntés az átvételről.
A Gazdasági Versenyhivatal versenytanácsának napirendjén a következő időszakban szépséget ígérő krémreklámok, gyógyhatásúnak kikiáltott étrend-kiegészítők, de kartellgyanús építő- és sütőipari tranzakciók is szerepelnek - adja tudtunkra a Világgazdaság.
Tóth Tihamér, a versenytanács elnökének elmondása szerint az ügyek döntő hányadában ezúttal is a cégek fogyasztót megtévesztő hirdetési, tájékoztatási gyakorlatát vizsgálják. A hamis, tisztességtelen reklámok versenytorzító hatással járhatnak, emiatt növekvő szigorral lép fel ellenük a hatóság, amit egyébként megkövetelnek az erősödő uniós fogyasztóvédelmi irányok is. Eddig a GVH az idei év során több mint fél milliárd forint bírságot szabott már ki a fogyasztók befolyásolására alkalmas vevőcsábító reklámok miatt.
A GVH hamarosan a L'Oréal több szépségápoló termékéről dönt, azok vajon tényleg olyan kiváló, s jótékony szerek-e, mint azokat a reklám állítja. Az őszi menetrendben a korábbiakhoz kevesebb banki eset szerepel, ám két kartellügyet is tárgyalnak majd. A Strabag Zrt. és társai ellen 2006-ban indult versenyfelügyeleti eljárásban például azt vizsgálják majd, hogy a Heves megyei út- és hídépítési pályázat során folytattak-e versenykorlátozó egyeztetéseket a vállalkozások.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








