Komoly menetrendváltozások jöhetnek a magyar vasúton áprilisban - értesült az ecoline. A hírportál információja szerint tavasszal bár komoly mértékben csökkenhet a közlekedő személyszállító vonatok száma, a nemrég újranyitott mellékvonalak bezárására ugyanakkor nem kell számítani.
A járatritkítástól elsősorban sokmilliárdos megtakarítást remél a vasúttársaság. A fő cél az, hogy minél több olcsón üzemeltethető Bz motorvonatot nyerjenek ki a legkisebb forgalmú mellékvonalakról, ezek a sokszoros költséggel üzemeltetett dízelmozdony + 2-3 kocsival néhány embert szállító vonatokat váltják majd ki. Jelenleg a mototvonatból van hiány, ezért járnak sok nulla forgalmú vonalon teljesen üresen mozdonyos vonatok.
A nemrég újranyitott mellékvonalak többségén újra csak napi 2 pár vonat lesz, s a menetrendet úgy módosítják, hogy lesz, ahol egy motorkocsival több vonalat is kiszolgálnak. Politikai oldalról az újranyitott vonalak bezárása vállalhatatlan lett volna, a visszatérés a napi 5-6-ról a 2 vonathoz még kimagyarázható.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








