7 °C Budapest

Superbrand lett a MasterCard

Pénzcentrum
2005. szeptember 23. 13:54

A MasterCard International nemzetközi kártyatársaság termékei a világ legismertebb és legelfogadottabb márkái közé tartoznak. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a MasterCard ebben az évben több országban elnyerte a márkaminősítő Superbrands program keretén belül a Magyarországon is megtartott szavazáson a "Szupermárka" címet.

 
A MasterCard International nemzetközi kártyatársaság termékei a világ legismertebb és legelfogadottabb márkái közé tartoznak. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a MasterCard ebben az évben több országban elnyerte a márkaminősítő Superbrands program keretén belül a Magyarországon is megtartott szavazáson a „Szupermárka” címet.
 
A bankkártyával rendelkezők egyre tudatosabban és egyre gyakrabban használják kártyáikat, azonban a plasztik funkcióit tekintve még sokan bizonytalanok. A MasterCard ezért tűzte ki célul a bankkártyákkal kapcsolatos fogyasztói ismeretek egyre szélesebb körű terjesztését szerte a világon. Fáradságos munkájuk gyümölcseként a kártyahasználat gyakorisága növekvő tendenciát mutat hazánkban és külföldön egyaránt, illetve folyamatosan csökken azok száma, akik egyáltalán nem használják bankkártyájukat.
A címet a Superbrands Szervezet a következőképp határozza meg: Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.
A Superbrands programot 10 évvel ezelőtt indították útjára Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására. Azóta a világ 44 országában választja ki minden évben az adott szakmai zsűri a legerősebb márkákat. Hazánkban a program 2004-ben indult a PrintXBudavár Rt. és a Sanoma Budapest Kiadói Rt. együttműködésével. A Superbrands Szervezet Magyarországon is azon dolgozik, hogy a legerősebb márkák sikereit bemutatva hívja fel a figyelmet a márkaépítés kiemelt jelentőségére és erősítse a márkatudatosságot a fogyasztókban.
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. március 15. szombat
Kristóf
11. hét
Március 14.
Gátellenes világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33