A MasterCard International nemzetközi kártyatársaság termékei a világ legismertebb és legelfogadottabb márkái közé tartoznak. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a MasterCard ebben az évben több országban elnyerte a márkaminősítő Superbrands program keretén belül a Magyarországon is megtartott szavazáson a "Szupermárka" címet.
A MasterCard International nemzetközi kártyatársaság termékei a világ legismertebb és legelfogadottabb márkái közé tartoznak. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a MasterCard ebben az évben több országban elnyerte a márkaminősítő Superbrands program keretén belül a Magyarországon is megtartott szavazáson a „Szupermárka” címet.
A bankkártyával rendelkezők egyre tudatosabban és egyre gyakrabban használják kártyáikat, azonban a plasztik funkcióit tekintve még sokan bizonytalanok. A MasterCard ezért tűzte ki célul a bankkártyákkal kapcsolatos fogyasztói ismeretek egyre szélesebb körű terjesztését szerte a világon. Fáradságos munkájuk gyümölcseként a kártyahasználat gyakorisága növekvő tendenciát mutat hazánkban és külföldön egyaránt, illetve folyamatosan csökken azok száma, akik egyáltalán nem használják bankkártyájukat.
A címet a Superbrands Szervezet a következőképp határozza meg: Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.
A Superbrands programot 10 évvel ezelőtt indították útjára Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására. Azóta a világ 44 országában választja ki minden évben az adott szakmai zsűri a legerősebb márkákat. Hazánkban a program 2004-ben indult a PrintXBudavár Rt. és a Sanoma Budapest Kiadói Rt. együttműködésével. A Superbrands Szervezet Magyarországon is azon dolgozik, hogy a legerősebb márkák sikereit bemutatva hívja fel a figyelmet a márkaépítés kiemelt jelentőségére és erősítse a márkatudatosságot a fogyasztókban.
FRISS HÍREK
Több friss hír
Erről ne maradj le!
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Ajánlatunk
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.
Utazás legolvasottabb
4
KONFERENCIA
Tovább
EZT OLVASTAD MÁR?

Pénzcentrum | 2025. december 6. 07:53

Pénzcentrum | 2025. december 6. 07:33

Agrárszektor | 2025. december 6. 06:01





