6 °C Budapest

Superbrand lett a MasterCard

Pénzcentrum
2005. szeptember 23. 13:54

A MasterCard International nemzetközi kártyatársaság termékei a világ legismertebb és legelfogadottabb márkái közé tartoznak. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a MasterCard ebben az évben több országban elnyerte a márkaminősítő Superbrands program keretén belül a Magyarországon is megtartott szavazáson a "Szupermárka" címet.

 
A MasterCard International nemzetközi kártyatársaság termékei a világ legismertebb és legelfogadottabb márkái közé tartoznak. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a MasterCard ebben az évben több országban elnyerte a márkaminősítő Superbrands program keretén belül a Magyarországon is megtartott szavazáson a „Szupermárka” címet.
 
A bankkártyával rendelkezők egyre tudatosabban és egyre gyakrabban használják kártyáikat, azonban a plasztik funkcióit tekintve még sokan bizonytalanok. A MasterCard ezért tűzte ki célul a bankkártyákkal kapcsolatos fogyasztói ismeretek egyre szélesebb körű terjesztését szerte a világon. Fáradságos munkájuk gyümölcseként a kártyahasználat gyakorisága növekvő tendenciát mutat hazánkban és külföldön egyaránt, illetve folyamatosan csökken azok száma, akik egyáltalán nem használják bankkártyájukat.
A címet a Superbrands Szervezet a következőképp határozza meg: Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.
A Superbrands programot 10 évvel ezelőtt indították útjára Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására. Azóta a világ 44 országában választja ki minden évben az adott szakmai zsűri a legerősebb márkákat. Hazánkban a program 2004-ben indult a PrintXBudavár Rt. és a Sanoma Budapest Kiadói Rt. együttműködésével. A Superbrands Szervezet Magyarországon is azon dolgozik, hogy a legerősebb márkák sikereit bemutatva hívja fel a figyelmet a márkaépítés kiemelt jelentőségére és erősítse a márkatudatosságot a fogyasztókban.
Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 27. szombat
Zita
17. hét
Április 27.
Morse nap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem