A Parkl és az E.ON Drive Infrastructure Hungary közös elemzése feltárja a magyar e-autósok mindennapi ritmusát.
Idén két nagy hazai telefonszolgáltató, a Telekom és a Yettel is lekapcsolja a ma már elavultnak számító +3G-s hálózatot. A Telekom már be is jelentette a dátumot, hogy ezt mikor fogja megtenni – írja a HWSW informatikai portál.
A Magyar Telekom már tavaly bejelentette, hogy lekapcsolja a harmadik generációs mobilhálózatát, azonban ekkor még nem közölték ennek a pontos dátumot. Egy friss tájékoztatóból viszont az derül ki, hogy június 30-ával ér véget a szolgáltató 3G-s hálózatának elérhetősége, a hivatalos honlapon pedig az is fenn van, hogy mely településeken történik meg korábban a hálózat lekapcsolása, már májusban és júniusban. A lekapcsolás után az okostelefonok nem lesznek használhatók 3G-s módban, valamint a régebbi, csak 3G-s hálózatra csatlakozó telefonokat pedig le kell cserélni, mert nem fognak működni.
A Telekom elsőként a nyaralóhelyeken vezeti ki a 3G-t, hogy ott a nyári szezonra már a megerősített és gyorsabb 4G legyen elérhető. A szolgáltató elmondása szerint a 3G technológia megszüntetése a korlátozott frekvenciakészlet jobb kihasználását fogja eredményezni, mert a felszabaduló sávokat 4- és 5G-re lehet majd használni. Emellett energiatakarékos és környezetvédelmi szempontból is pozitív hatása lesz a 3G megszűnésének. Az itthoni szolgáltatók közül a Yettel júniusban kezdi meg a lekapcsolást, a Vodafone pedig a piac és a felhasználók igényei szerint fogja időzíteni a kivezetését.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








