Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
Napok óta nem működik az ügyfélszolgálat és az applikáció sem, van aki telefonon sem tudja bediktálni az óraállását - számoltak be a problémákról az ATV nézői.
Napok óta nem működik az ELMŰ-nél az ügyfélszolgálat és az applikáció sem, a napelemesek pedig telefonon sem tudják bediktálni az óraállásaikat. Azok, akik napelemes rendszert használnak, így most akár több tízezer forintot is veszíthetnek, hiszen nekik évente egyszer kell bediktálniuk azt, hogy mennyi áramot fogyasztottak és mennyit tápláltak vissza a hálózatba.
AZ ELMŰ levelében azt írta az ATV híradónak, hogy ezzel kapcsolatban jelenleg is zajlanak az egyeztetések az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt-vel. Ez a vállalatcsoport veszi át ugyanis a fogyasztókat szeptember 1-jétől. A váltás 2,2 millió ügyfelet érint.
Szintén az ELMŰ írta azt, hogy a szolgáltatóváltás miatti mérőállás bejelentések száma jelentősen megemelkedett. Az ügyfeleket arra kérik, hogy erre a célra az online ügyfélszolgálatot használják – ami azonban augusztus 28-tól nem elérhető –, vagy a mobilapplikációt.
Ahogy azt a Pénzcentrum is megírta az MVM a napokban honlapján arra hívta fel a figyelmet, hogy a nevükben ismeretlen csalók hamis díjbekérővel próbálnak pénzt szerezni az ügyfelektől. A kibernetikai szakértő szerint kellő elővigyázatosság nélkül bárki válhat áldozattá. „Azokon a csatornákon tegyük az információkérést és tranzakciót, amiket már ismerünk. (…) Ott tegyünk meg bármiféle tranzakciót, ne az e-mailekben kapott linkekre való kattintással” – tanácsolta a csatorna híradójában nyilatkozva Farkas Imre, a Fortix Consulting Kft. cégvezetője. Hozzátette: további segítséget jelenthet, ha egy előre beállítunk egy limitet, korlátozhatjuk a bankkártyához való hozzáférést.
Mit ünneplünk karácsonykor és szenteste? Ez a karácsony szó jelentése, a karácsonyfa állítás eredete
A karácsonyfa-állítás a 17. századtól német területekről terjedt el.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








