Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Rejtélyes, hogy eddig miért volt ilyen alacsony a poloskaszám itthon, de az alma, az őszibarack és a körte érése sok kérdésre választ adhat - mondta a Szent István Egyetem rovartanszékének docense az InfoRádióba.
Valószínűleg az aszályos tavasz miatt kevesebb idén a poloska, de nem csak Magyarországon észlelték idén a poloskák első nemzedékének elmaradását - mondta az InfoRádiónak Vétek Gábor, a Szent István Egyetem Rovartani Tanszékének egyetemi docense. "Feltételezéseink vannak csak, de meg tudjuk erősíteni a megfigyeléseket, amivel egybevágnak a külföldi észlelések is, Olaszországtól Grúziáig. A szokásoshoz képest idén Európa-szerte kevesebb a poloska." - mondta. A magyarázatok szerint az enyhe telet még túlélték volna a poloskák, az aszályos tavaszt azonban már sokkal kevésbé, de ez is csak feltételezés.
A poloska kapcsán kérdéses, mi lesz a "második generációval", a körtében, almában, őszibarackban még komoly károk keletkezhetnek.
- mondta a szakértő.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








