Egy pénzügyi felmérés során kétezer 16-24 év közötti brit fiatalt kérdeztek meg arról, hogy mennyit költenek egy éjszakai kiruccanás során. A végeredmény még a szakértőket is megdöbbentette, akik szerint rendkívül könnyelmű pénzügyi hozzáállás és túlköltekezés jellemzi a vizsgált korosztály döntő többségét.

Mit nekünk válság, buli van! (Forrás: Sun)
A szórakozásra fordított kiadások előzetes megsaccolása során nagyot tévedtek a megkérdezettek. Átlagosan körülbelül 60 fontban határozták meg az alkalmanként elvert összeget, ugyanakkor valójában ennek több mint a másfélszeresét költik el egyetlen éjszaka.
Az országban körülbelül 7,2 millióra tehető a vizsgált korosztály létszáma, akik éves szinten átlagosan 12 313 font bevételre tesznek szert. A kétezer megkérdezett válaszai alapján megállapítható, hogy egy átlagos brit fiatal a bevételeinek 53 %-át bulizásra költi.
A felmérést lefolytató cég szakértője elmondta: "A fiatalok közül csak kevesen ismerik fel, hogy a kiadások féken tartásával mennyit takaríthatnának meg és költhetnének el később például a továbbtanulásukra. El sem hiszik, hogy mennyit spórolhatnának, ha az állandó taxizás helyett a tömegközlekedést, rövidebb távok esetében a sétát választanák. Ilyen apróságok figyelembe vétele esetén nem üres zsebbel érkeznének haza egy átmulatott éjszaka után!"

A megkérdezettek kétharmadával egy hónapban egyszer szalad el a ló, minden ötödik válaszadó kétszer-háromszor költ többet a kelleténél, minden tizedik pedig hetente akár többször is belemegy az éjszakába.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








