A Sony úgy fest, Európában szemben úszik az árral, miközben ugyanis a televíziók és digitális kamerák árai évek óta jelentősen csökkennek, a japán cég a következő hónaptól áremeléseket tervez, amit a jen hónapok óta tartó erősödésével magyaráznak.
Drágulásra azonban csak az európaiaknak kell számítaniuk, az USA-ban ugyanis továbbra is komoly árharcot folytat a cég, hogy a keresletet fellendítse. Az öreg kontinensen az áremelést az indokolja, hogy a jen július óta mintegy 25 százalékot erősödött az euróval szemben, ami az exportból származó bevételeket erősen felemészti.
A japán cégek helyzetét csak tovább súlyosbítja, hogy legnagyobb versenytársaiknak tekintett cégek, mint például a dél-koreai Samsung, vagy az LG nem kényszerülnek hasonló lépésre, miután a won mind az amerikai dollárral, mind az euróval szemben 30, illetve 25 százalékot gyengült idén, így az áraikon nem kell emelniük az árbevételük szinten tartása érdekében.
Az elmúlt években a japán elektronikai cégek számára az euró erőssége, és a kelet-európai lakosság egyre növekvő vásárlási kedve is segített üzletük fellendítésében, ráadásul az európai vásárlók - szemben az amerikaiakkal - a dizájnra is hajlandóak voltak pénzt áldozni, ami csak tovább növelte az öreg kontinens jelentőségét.
Tavaly, a Sony 62 éves fennállása óta először fordult elő, hogy Európa vált a termékek fő fogyasztójává, lekörözve az USA-beli és a cég hazai értékesítési forgalmát is. Ezt a tendenciát azonban az áremelés akár keresztül is vághatja.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


