Előttünk áll a "fekete péntek": az ünnepi kiskereskedelmi háború hivatalos kezdete, melyre a legnagyobb áruházláncok már jó előre felkészültek. Miközben mindenki saját főhadiszállásáról kémleli a konkurenseit, a legtöbb pártatlan szakértő arra a megállapításra jutott, hogy a meghirdetett árak fényében késhegyre menő küzdelem várható a válság ellenére is vásárolni kívánók (utolsó) dollárjainak kicsalogatásáért.
A legkomolyabb akciókat ilyenkor természetesen a tömeges érdeklődésre számot tartó termékek körében érdemes keresni, hiszen ezek vonzzák az üzletekbe a rengeteg vásárlót. Az egyik ilyen "mágnes-termék" kétségkívül a lapostévé a tengerentúlon is, ezért a nagy láncok kiemelten odafigyelnek erre a szegmensre.
A meghirdetett akciókat összehasonlítva látható, hogy nagyok mintha nem tudnának egymásnak meglepetést okozni, a Wal-Mart és a Best Buy ugyanis teljesen ugyanazt a plazmatévé modellt akciózta le, gyakorlatilag ugyanarra az árszintre.
Az akciók egyben azt is jelentik szakértők szerint, hogy a bevásárlási roham egyik fő nyertese a Samsung egyik 50 inches plazmatévéje lesz, melyet a Wal-Mart 798 dollárért ad, míg a Best Buy ennél teljes egy centtel olcsóbban árul. A legtöbb tengerentúli híradás szerint a válságnak is köszönhetően az ünnepi akciók igencsak jelentősek lehetnek, így a vásárláson komolyan gondolkodóknak vélhetően nem érdemes tovább várniuk. (A legtöbb "megmondóember" egyenesen odáig megy, hogy 800 dolláros árszint alatt egyszerűen nem lehet jobb tévét kapni, így mindenképp meg kell ragadni az alkalmat.)
Magyarországon eközben egymásnak ellentmondó hírek (egyes esetekben talán inkább híresztelések) kapnak szárnyra arról, hogy érdemes-e az ünnepek utánig várni a vásárlással. Az egyik nézőpont szerint a forint gyengülése miatt az árak nagyon jelentős mértékben emelkedhetnek, ezért nem érdemes elhalasztani a vásárlást, míg más szemszögből nézve lehet arra játszani, hogy a műszaki cikkeket forgalmazó üzleteket is komolyan érinti a válság, ezért a roham lecsengésével a rajtuk maradt készleteket igyekeznek majd minél hamarabb kipörgetni, remélhetőleg erősen akciós áron.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az osztrák parlament zöld jelzést adott a 30 kilométeres sebességkorlátozásnak
- Nem volt sok közös pont az EU-csúcson
- A friss adatokból kiderül, hogyan is áll most az iskolaőrprogram
- Ez az ugrás életet mentett az M0-son - hajmeresztő videó
- Furcsa szünetre megy jövő hét után a Fővárosi Közgyűlés
- A Real Madrid csak ezzel a taktikával juthatott tovább