Előttünk áll a "fekete péntek": az ünnepi kiskereskedelmi háború hivatalos kezdete, melyre a legnagyobb áruházláncok már jó előre felkészültek. Miközben mindenki saját főhadiszállásáról kémleli a konkurenseit, a legtöbb pártatlan szakértő arra a megállapításra jutott, hogy a meghirdetett árak fényében késhegyre menő küzdelem várható a válság ellenére is vásárolni kívánók (utolsó) dollárjainak kicsalogatásáért.
A legkomolyabb akciókat ilyenkor természetesen a tömeges érdeklődésre számot tartó termékek körében érdemes keresni, hiszen ezek vonzzák az üzletekbe a rengeteg vásárlót. Az egyik ilyen "mágnes-termék" kétségkívül a lapostévé a tengerentúlon is, ezért a nagy láncok kiemelten odafigyelnek erre a szegmensre.
A meghirdetett akciókat összehasonlítva látható, hogy nagyok mintha nem tudnának egymásnak meglepetést okozni, a Wal-Mart és a Best Buy ugyanis teljesen ugyanazt a plazmatévé modellt akciózta le, gyakorlatilag ugyanarra az árszintre.
Az akciók egyben azt is jelentik szakértők szerint, hogy a bevásárlási roham egyik fő nyertese a Samsung egyik 50 inches plazmatévéje lesz, melyet a Wal-Mart 798 dollárért ad, míg a Best Buy ennél teljes egy centtel olcsóbban árul. A legtöbb tengerentúli híradás szerint a válságnak is köszönhetően az ünnepi akciók igencsak jelentősek lehetnek, így a vásárláson komolyan gondolkodóknak vélhetően nem érdemes tovább várniuk. (A legtöbb "megmondóember" egyenesen odáig megy, hogy 800 dolláros árszint alatt egyszerűen nem lehet jobb tévét kapni, így mindenképp meg kell ragadni az alkalmat.)
Magyarországon eközben egymásnak ellentmondó hírek (egyes esetekben talán inkább híresztelések) kapnak szárnyra arról, hogy érdemes-e az ünnepek utánig várni a vásárlással. Az egyik nézőpont szerint a forint gyengülése miatt az árak nagyon jelentős mértékben emelkedhetnek, ezért nem érdemes elhalasztani a vásárlást, míg más szemszögből nézve lehet arra játszani, hogy a műszaki cikkeket forgalmazó üzleteket is komolyan érinti a válság, ezért a roham lecsengésével a rajtuk maradt készleteket igyekeznek majd minél hamarabb kipörgetni, remélhetőleg erősen akciós áron.

Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Videó: bejutottunk a Telekom irányítási központjába: itt biztosítják, hogy viharban is legyen net
A hét minden napján, a nap 24 órájában felügyelik a Telekom teljes hálózatát és összes szolgáltatását.
-
Winelovers Grand: a borkedvelők paradicsoma (x)
A Winelovers Grand az év első borfesztiválja; Április 1-jén a borok kerülnek a középpontba a Corinthia Budapest impozáns termeiben, és ez nem áprilisi tréfa!
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


