A Google és a luxuscikkek piacára specializálódott Stevens vállalat közösen készített felméréséből az derült ki, hogy az interneten történő vásárlások elterjedése még mindig felfelé ívelő tendenciát mutat. Bár a fogyasztók többsége próbálja minél hatékonyabban beosztani a pénzét, a luxuscikkek iránti kereslet semmit nem csökkent a válságról szóló hírek hallatán.
Forrás: Forbes magazin
A luxuscikkeket forgalmazó internetes áruházak képviselői arról számoltak be, hogy egyre több regisztrált taggal rendelkeznek, ennek köszönhetően hónapról-hónapra növekszik a forgalmuk. Az internet elterjedésével megváltoztak a fogyasztók vásárlási szokásai, ez különösen a luxuscikkek körében érzékelhető.
Az átlagos internetes vásárlóról elmondhatjuk, hogy gazdagabb, fiatalabb és többet költ luxuscikkekre, mint akik még mindig kizárólag személyesen keresik fel az üzleteket. A megkérdezettek háromnegyede mindkét értékesítési csatornát kedveli, sokan az interneten keresztül keresik meg a termékeket, de az üzletekben vásárolják meg azokat.
Az internetes luxuscikk vásárlók átlagosan háromszor annyit keresnek, hétszer akkora vagyonnal rendelkeznek, négy évvel fiatalabbak és négyszer annyit költenek márkás dolgokra, mint az üzleteket előnyben részesítő társaik. Az árucikkek körében a leginkább keresett termékek a divatházak legfrissebb kollekciói, de sokan vásárolnak órát, ékszert, egyéb kiegészítőt, műszaki cikket és bútort is interneten keresztül.
A vásárlók háromnegyede arról számolt be, hogy vásárolt már valamilyen luxuscikket internetes hirdetés, cikk, vagy reklámanyag hatására és a fogyasztók 97 %-a minden tekintetben elégedett volt a vásárlással. A szerdán közzétett felmérést ezer 24 és 64 év közötti személy bevonásával idén nyáron készítették.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Koronavírus - stagnál az örökítőanyag koncentrációja a szennyvízben
- Donald Trump „nagyszerű barátnak” tartja Andrzej Dudát – New Yokrban egyeztettek
- Ha van robogója, akkor erre érdemes odafigyelni!
- Vezető kutató: ennyire vegyes a kép Európában a gázai konfliktussal kapcsolatban
- Magosz: újabb aszály fenyeget, azonnali megoldás kell
- Bajnokok Ligája - a Bayern vezetőedzője a Wembleyben zárná a szezont