2 °C Budapest

Interneten hódítanak a nemzetközi divatházak

Pénzcentrum
2008. október 10. 15:00

A Google és a luxuscikkek piacára specializálódott Stevens vállalat közösen készített felméréséből az derült ki, hogy az interneten történő vásárlások elterjedése még mindig felfelé ívelő tendenciát mutat. Bár a fogyasztók többsége próbálja minél hatékonyabban beosztani a pénzét, a luxuscikkek iránti kereslet semmit nem csökkent a válságról szóló hírek hallatán.


Forrás: Forbes magazin

A luxuscikkeket forgalmazó internetes áruházak képviselői arról számoltak be, hogy egyre több regisztrált taggal rendelkeznek, ennek köszönhetően hónapról-hónapra növekszik a forgalmuk. Az internet elterjedésével megváltoztak a fogyasztók vásárlási szokásai, ez különösen a luxuscikkek körében érzékelhető.

Az átlagos internetes vásárlóról elmondhatjuk, hogy gazdagabb, fiatalabb és többet költ luxuscikkekre, mint akik még mindig kizárólag személyesen keresik fel az üzleteket. A megkérdezettek háromnegyede mindkét értékesítési csatornát kedveli, sokan az interneten keresztül keresik meg a termékeket, de az üzletekben vásárolják meg azokat.

Az internetes luxuscikk vásárlók átlagosan háromszor annyit keresnek, hétszer akkora vagyonnal rendelkeznek, négy évvel fiatalabbak és négyszer annyit költenek márkás dolgokra, mint az üzleteket előnyben részesítő társaik. Az árucikkek körében a leginkább keresett termékek a divatházak legfrissebb kollekciói, de sokan vásárolnak órát, ékszert, egyéb kiegészítőt, műszaki cikket és bútort is interneten keresztül.

A vásárlók háromnegyede arról számolt be, hogy vásárolt már valamilyen luxuscikket internetes hirdetés, cikk, vagy reklámanyag hatására és a fogyasztók 97 %-a minden tekintetben elégedett volt a vásárlással. A szerdán közzétett felmérést ezer 24 és 64 év közötti személy bevonásával idén nyáron készítették.

PC BLOGGER & PODCASTER
Kiszámoló  |  2025. január 23. 17:52
Magyarországon 12 millió forint jelenleg az áfamentesség felső határa, ha valaki egy évben ennél töb...
MEDIA1  |  2025. január 23. 14:26
Trumpot kihasználva dacol az európai szabályozással?
Holdblog  |  2025. január 23. 12:26
A HOLD társalapítóját, Szabó Lászlót hívta meg a Telex Téma podcastbe Brückner Gergely, a lap újságí...
MNB Intézet  |  2025. január 22. 11:00
A német csődeljárás egy új eleme arra hivatott, hogy gördülékenyebbé tegye a bajba jutott vállalatok...
Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Könnyek, sírás, meghatottság - így reagáltak, akik névre szóló dalt kaptak ajándékba (x)

Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. január 23. csütörtök
Zelma, Rajmund
4. hét
Január 23.
Kaposvár napja
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33