A Google és a luxuscikkek piacára specializálódott Stevens vállalat közösen készített felméréséből az derült ki, hogy az interneten történő vásárlások elterjedése még mindig felfelé ívelő tendenciát mutat. Bár a fogyasztók többsége próbálja minél hatékonyabban beosztani a pénzét, a luxuscikkek iránti kereslet semmit nem csökkent a válságról szóló hírek hallatán.

Forrás: Forbes magazin
A luxuscikkeket forgalmazó internetes áruházak képviselői arról számoltak be, hogy egyre több regisztrált taggal rendelkeznek, ennek köszönhetően hónapról-hónapra növekszik a forgalmuk. Az internet elterjedésével megváltoztak a fogyasztók vásárlási szokásai, ez különösen a luxuscikkek körében érzékelhető.
Az átlagos internetes vásárlóról elmondhatjuk, hogy gazdagabb, fiatalabb és többet költ luxuscikkekre, mint akik még mindig kizárólag személyesen keresik fel az üzleteket. A megkérdezettek háromnegyede mindkét értékesítési csatornát kedveli, sokan az interneten keresztül keresik meg a termékeket, de az üzletekben vásárolják meg azokat.
Az internetes luxuscikk vásárlók átlagosan háromszor annyit keresnek, hétszer akkora vagyonnal rendelkeznek, négy évvel fiatalabbak és négyszer annyit költenek márkás dolgokra, mint az üzleteket előnyben részesítő társaik. Az árucikkek körében a leginkább keresett termékek a divatházak legfrissebb kollekciói, de sokan vásárolnak órát, ékszert, egyéb kiegészítőt, műszaki cikket és bútort is interneten keresztül.
A vásárlók háromnegyede arról számolt be, hogy vásárolt már valamilyen luxuscikket internetes hirdetés, cikk, vagy reklámanyag hatására és a fogyasztók 97 %-a minden tekintetben elégedett volt a vásárlással. A szerdán közzétett felmérést ezer 24 és 64 év közötti személy bevonásával idén nyáron készítették.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


