A külföldi italok árai már nem lényegesen magasabbak a Zwack árainál, a cég márkái azonban jóval erősebbek - hangzott el a cég sajtótájékoztatóján. Az árkülönbség nagyságrendileg 10%-os, s természetesen a Zwack termékeinek a javára. A cég vezérigazgatója elmondta, hogy az első negyedéves 20%-os adózás előtti eredmény visszaesés ellenére az idei éves tervek tarthatóak. A személyi költségek jelentős növekedésének az okai a létszám leépítések egyszeri költségei, a marketing ráfordítások azonban komoly mértékben növekedtek. A cég újabb borokkal jelenik majd meg a piacon a közeljövőben, s ennek a szegmensnek a marketing költségeinek növekedésével párhuzamosan a divízió fedezete is jelentős mértékben növekedett (az egy évvel korábbinak a háromszorosa lett).
-
Legendák a polcokon: vasárnapig akár közel féláron kaphatók a Lidl vásárlók legkedveltebb termékei
A friss vajas croissant és a Milbona kávés tejitalt november 16. vasárnapig jelentős kedvezménnyel lehet megvásárolni.
-
Nyakunkon a Black Friday, egyszer használatos bankkártyával lehet a legbiztonságosabb az online fizetés
A Gránit Bank ügyfélkörének digitális affinitását jelzi, hogy körükben az egyszer használatos kártya (EHK) használata még magasabb, az ügyfelek harmada él ezzel a lehetőséggel.
-
Három bankot is felvásárolt, most már a tőzsdére lépne a magyar közösségi bank
A Pénzcentrum Fáy Zsoltot, a MagNetbank elnökét az elmúlt évek akvizícióiról, a növekedési tervekről, közösségi bankolásról, de a permakultúrális gazdálkodásról is kérdezte.
-
4000 műtétre készülnek: nagy dobás ez a magyar magánkórháztól
A Dr. Rose Magánkórház a meglévő fekvőbetegosztályt 1500 négyzetméterrel, 2 műtővel és 22 betegszobával növelte.
-
Mától újra rendelhető a Lidl és a Tisza cipő egyedi sneakere - Sietni kell, csak 1 hétig elérhető
Az előrendelés most is kizárólag a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkcióján keresztül lesz elérhető.








