A külföldi italok árai már nem lényegesen magasabbak a Zwack árainál, a cég márkái azonban jóval erősebbek - hangzott el a cég sajtótájékoztatóján. Az árkülönbség nagyságrendileg 10%-os, s természetesen a Zwack termékeinek a javára. A cég vezérigazgatója elmondta, hogy az első negyedéves 20%-os adózás előtti eredmény visszaesés ellenére az idei éves tervek tarthatóak. A személyi költségek jelentős növekedésének az okai a létszám leépítések egyszeri költségei, a marketing ráfordítások azonban komoly mértékben növekedtek. A cég újabb borokkal jelenik majd meg a piacon a közeljövőben, s ennek a szegmensnek a marketing költségeinek növekedésével párhuzamosan a divízió fedezete is jelentős mértékben növekedett (az egy évvel korábbinak a háromszorosa lett).
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








