Több pénzintézet jóval magasabb hiteldíjjal riasztotta el ügyfeleit attól, hogy a meglévő jelzáloghitel-szerződésüket átváltsák átlátható árazású kölcsönre - tudta meg a Magyar Hírlap.
A banki ügyfelek ma utoljára kérhetik pénzintézetüknél jelzáloghitel-szerződésük módosítását, újrakötését vagy kiváltását átlátható árazású kölcsönre. Erre azoknak van lehetőségük, akiknek a szerződése 2013 májusában vagy ezt követően jár le. Bár összesített adatok még nem állnak rendelkezésre arról, hogy ezzel mennyien éltek, a napilap úgy tudja, egyes pénzintézetek magatartása elriasztotta az ügyfeleket a módosítástól.
"Több jelzés érkezett hozzánk arról, hogy bizonyos bankok magasabb vagy jóval magasabb hiteldíjat számolnak fel, ha valaki módosítaná, újrakötné vagy kiváltaná jelzáloghitel-szerződését az említett lehetőség szerint" - mondta el a napilapnak Binder István, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) szóvivője. Megjegyezte, ehhez egyébként joguk van a pénzintézeteknek, és azt sem érdemes elfelejteni, hogy a fix hiteldíjjal a bankok is kockázatot vállalnak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








