Vajon milyen tényezők alapján választunk hitelkártyát, amikor a szükség vagy az igény éppen úgy hozza, hogy szeretnénk elérhető forrásainkat megnövelni, és a takarót a munkabéren túl nyújtani? Vajon mekkora szerepet játszanak a költségek, a kamatmentes periódus hossza és a kirótt kamatok mértéke abban, hogy végül melyik bankot választjuk?
A hazai lakosság ezen kérdésekre adott válaszait jelenleg csak megtippelni lehet, hiszen hasonló kérdőív kitöltésére itthon még nem kérték meg a jelenlegi és a potenciális hitelkártya-tulajdonosokat, a britek azonban már megadták a válaszokat.
Megdöbbentő, de a 40 éves hitelkártya-múlttal rendelkező szigetország lakossága úgy választ hitelkártyát, mint ahogy sportcipőt vagy televíziókészüléket, vagyis a márka és a köz véleménye alapján.
A megkérdezettek 80 százaléka arról vallott, hogy főként a kártyakibocsátó "szavahihetősége" alapján dönt leendő hitelkártyája sorsáról, és döntésében kiemelt szerepet játszik a jól ismert és megszokott márka, ebben az esetben a bank.
Biztató azonban, hogy a fent említett tényezőkön kívül a mérlegelés alapját a különböző tranzakciókra és hitelösszegekre kirótt kamatok adják, és a tulajdonosok nem tartják vonzónak a kezdeti költségek elengedését ígérő akciókat sem, sokkal inkább a jövőben felmerülő költségekre koncentrálnak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A 66 millió forgalomban lévő hitelkártyával rendelkező piacon az ügyfelek 40 százaléka elégedett az általa választott konstrukcióval és nem kutat újabb lehetőséget után. Bár ez az arány első látásra jónak tűnik, az adatokat tüzetesebben végigböngészve, már sokkal kevésbé látszanak 100 százalékig elégedettnek a brit ügyfelek, akiknek főleg törlesztési kérdésekben akad nézeteltérése a kártyakibocsátó pénzintézetekkel és pénzügyi vállalkozásokkal.
Mint azt már említettük egy hasonló, hazai piacra vonatkozó felmérés elkészültéig várni kell, hogy megtudjuk itthon mi adja a fogyasztók döntésének alapját, a brit eredményeket tekintve azonban nehezen elképzelhető, hogy a hazai fogyasztók többsége a számok alapján választana.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre
- Ünnepi műsorok az InfoRádióban – Arénák
- Teljes a patthelyzet a bécsi repülőtéren
- Kiderült, mikor választják meg az új Nemzet Színészét
- Nestlé-vezérigazgató a Boci csoki eladásáról: nincs miért aggódni, marad a megszokott, kiváló minőség
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró