Az OTP-s Hild Imre bizonyítékainak hiányában elhalasztotta a tárgyalást a Fővárosi Bíróság a Hild Kft. elleni névhasználati perben. Mint ismeretes, az OTP Életjáradék Zrt. vezérigazgatója el akarta tiltatni konkurensét, a Hild Ingatlanbefektető Kft-t Hild József nevének használatától.
A mai tárgyaláson megjelentek a koronatanúk: a Kft. nemzetközi befektető alapítói − Hild Imre érvei azonban a szembesítéskor nem állták meg a helyüket. A felperes eddigi állításai megalapozatlanok maradtak a mai tárgyalás alapján − így már csak 15 napja van arra, hogy újabb bizonyítási indítványt nyújtson be követelése igazolására.
A névhasználati pert az OTP-s Hild Imre indította még 2005-ben. Kezdeti állítása szerint személyesen róla nevezték el a Kft-t − a Hild Kft. tulajdonosai viszont kezdettől fogva bizonyították, hogy a Kft. valódi névadója Hild József, a magyar építészet klasszikusa volt. Ennek bizonyítéka, hogy a Hild Csoport másik hazai tagja felvette a Hild József Örökjáradék Zrt. nevet − ezzel téve egyértelművé a helyzetet. A név felvételét a Magyar Tudományos Akadémia is engedélyezte. Tavaly pedig a HILD® védjegyet bejegyezte a Magyar Szabadalmi Hivatal is.
A pereskedés mellett a felperes Hild Imre a nyilvánosság s a bírósági eljárás alatt is rendszeresen kétségbe vonta a Hild Kft. névhasználatának jogosságát. Ezzel és a cége reklámjaiban való személyes szereplésével meglehetősen nagy zavart okozott az idős emberek körében, akik számára megnehezítette a két cég megkülönböztetését.
Egy egyértelmű bírósági ítélet tiszta helyzetet teremthet a névhasználati vitának álcázott konkurenciaharcban. A tárgyaláson Hild Imre állítólagos 'bizonyítékai' szöges ellentétben álltak a sajtóban korábban megjelent állításaival. Mindez alapjaiban kérdőjelezi meg kereseti kérelmének jogosságát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Komoly bírságot kapott az egyik hazai bank
- Eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
- Dél-Magyarországon is egyre gyakrabban bukkan fel egy emberre is veszélyes galandféreg
- Babos Tímeáék döntősök Rouenban
- Andrej Babis: az illegális migráció rákbetegség, az uniós paktum nem gyógyítja
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának