j szereplő lépett a hitelek piacára. November 2-tól 110 értékesítési helyen kezdi meg hiteleinek kínálását az Aegon Magyarország Hitel Zrt.
Ú
Harnos András vezérigazgató elmondta, hogy induláskor három konstrukció (ingatlanvásárlási, szabad felhasználású és hitelkiváltó jelzáloghitel) két változatát (annuitásos és életbiztosítással kombinált hitel), tehát összesen hat terméket kínálnak majd 3,3-4,5 százalékos kamatozás mellett svájci frank alapon. A lakáscélú hiteleknél a teljes hiteldíjmutató (thm) 6 százalék alatt marad majd
A társaság refinanszírozását a holland anyavállalat központi treasury-je végzi majd, így a piacinál gyorsabb és rugalmasabb lesz a szolgáltatás.
Az ügyfeleknek egyszeri költségként, a közjegyzői díj mellett, felmerül a folyósítás díja, mely a hitelösszeg másfél százaléka és az értékbecslési díj, mely 25 ezer forint. Azonban, azoknak az ügyfeleknek, akik on-line kötik a terméket, csak a hitelösszeg fél százalékát fizetik meg a folyósításkor jutalékként.
A hitelek a futamidő alatt bármikor előtörleszthetők, illetve visszafizethetők, ezek díja a tranzakció napján fennálló tőketartozás 1 százaléka.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A konstrukciók esetében a hitel minimális összege 1 millió forint, 30 millió forint felett pedig egyedi elbírálás alapján döntenek a folyósításról. A hiteleket jövedelemvizsgálattal, vagy anélkül, tisztán ingatlanfedezet alapján is folyósítja majd a cég. Maximum a hitelbírálati érték 80 százalékáig.
A passzív BAR listások is számíthatnak hitelre, igaz számukra egy 2 százalékos kamatfelárat számol a hitelnyújtó.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








