A tudósok évek óta figyelmeztetnek: a madárinfluenza, ismertebb nevén H5N1, bármikor olyan ugrást tehet a madarakról az emberre, amely globális egészségügyi válságot okozhat.
Kiutat keresve a koronavírus okozta válságból, minden eddiginél fajsúlyosabb kérdésekre keresi a választ a magyar zeneipar. A jelenlegi helyzetről, illetve a lehetséges válságkezelési szcenáriókról Weyer Balázs, a Music Hungary elnöke, illetve Szilágyi Dávid, a PricewaterhouseCoopers (PwC) Magyarország képviselője beszélt a HelloVidéknek.
- mondta el a lapnak Weyer Balázs a Music Hungary elnöke, aki hozzátette, a zeneipar szereplői így egymást segítve, közösen próbálnak túlélni és beleszólni a saját sorsukba.
A PwC friss kutatása pedig többek között azt vizsgálja, hogy ha a koncerteket érintő 27%-os és a fesztiválokat érintő 18%-os áfakulcsokat egységesen 5%-ra csökkentené az állam, akkor az milyen hatással lenne egyrészt a hazai fesztivál és koncertszektorra, másrészt az állami adóbevételekre. A szektor szereplői alatt a teljes ökoszisztémát kell érteni: az alkotóművészeket, a szerzőket, a fellépőktől a menedzsment cégeken, és jegyértékesítőkön át a promoterekig, beleértve a klubokat, koncerthelyszíneket, jogvédőket, és a technikai szolgáltató cégeket.
Ha érdekel a teljes cikk, hogy miként várják a magyar zenészek, és hogy mi húzhatná ki őket igazán a csávából, akkor olvasd el a HelloVidék teljes cikkét!
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








