Az idei kiélezet kötelező verseny nyertese egy új szereplő lehet. A kampány előtt néhány héttel induló Genertel az elmúlt egy hét alatt mintegy 10000 ügyfélre tett szert.
Az interneten és telefonon értékesítő, alacsony szerzési költségekkel dolgozó társaságnál, az elmúlt egy héten mintegy 735 ezer kalkulációt végeztek az ügyfelek (beleértve az online alkuszok tarifálását is). Ezzel a mennyiséggel és a kötött szerződésekkel gyakorlatilag az élre tört az új piaci szereplő. Megelőzve az alacsony díjaikról ismertté vált egyesületeket.
A néhány héttel ezelőtt tartott sajtótájékoztatón, az új biztosító első embere, 10 százalékos piaci részesedés megszerzését tűzte ki célul. A jelenleg adatok alapján ez a terv teljesülni látszik. És mi a siker záloga?
A választ nem nehéz kitalálni: az alacsony díjak. Az idei évben az átlagos díj mértéke 30500 forint, a Genertel átlagos díja 27000 forint. Tehát bizonyos szegmensekben - jellemzően 30 fölötti 5 éve kármentes ügyfelek - kiemelkedően alacsony díjakat tudnak produkálni.
Az alacsony díjak egy részt köszönhető a mérsékelt értékesítési költségeknek, illetve annak, hogy az új cégnek egy nagy, de mégis stabil veszélyközösséget kell építenie, hogy megalapozza a jövőbeni működését. Ezt pedig csak egy, vagy néhány szegmensnek adott jelentős kedvezményekkel lehet elérni.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét másfél milliárd forint felett a tankerületek adóssága
- Szállodafoglalási roham indult 2025-re Rómában, nyomós oka van
- Újabb ország utcai versenyével bővülhetne a Forma-1-es versenynaptár
- Magyarország lett a kínai vállalati beruházások első számú európai célpontja
- Patthelyzet: erősödik az idegengyűlölet, de az orosz gazdaságnak nagy szüksége lenne a vendégmunkásokra
- Már egy nukleáris ellentámadás sem akadály Észak-Koreának