7 °C Budapest

Élre tört a fapados biztosító - Mi lehet a titok?

Pénzcentrum
2007. november 7. 08:45

Az idei kiélezet kötelező verseny nyertese egy új szereplő lehet. A kampány előtt néhány héttel induló Genertel az elmúlt egy hét alatt mintegy 10000 ügyfélre tett szert.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Az interneten és telefonon értékesítő, alacsony szerzési költségekkel dolgozó társaságnál, az elmúlt egy héten mintegy 735 ezer kalkulációt végeztek az ügyfelek (beleértve az online alkuszok tarifálását is). Ezzel a mennyiséggel és a kötött szerződésekkel gyakorlatilag az élre tört az új piaci szereplő. Megelőzve az alacsony díjaikról ismertté vált egyesületeket.

A néhány héttel ezelőtt tartott sajtótájékoztatón, az új biztosító első embere, 10 százalékos piaci részesedés megszerzését tűzte ki célul. A jelenleg adatok alapján ez a terv teljesülni látszik. És mi a siker záloga?

A választ nem nehéz kitalálni: az alacsony díjak. Az idei évben az átlagos díj mértéke 30500 forint, a Genertel átlagos díja 27000 forint. Tehát bizonyos szegmensekben - jellemzően 30 fölötti 5 éve kármentes ügyfelek - kiemelkedően alacsony díjakat tudnak produkálni.

Az alacsony díjak egy részt köszönhető a mérsékelt értékesítési költségeknek, illetve annak, hogy az új cégnek egy nagy, de mégis stabil veszélyközösséget kell építenie, hogy megalapozza a jövőbeni működését. Ezt pedig csak egy, vagy néhány szegmensnek adott jelentős kedvezményekkel lehet elérni.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. október 20. szerda
Vendel
42. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 19. 17:06