13 °C Budapest

Élre tört a fapados biztosító - Mi lehet a titok?

Pénzcentrum
2007. november 7. 08:45

Az idei kiélezet kötelező verseny nyertese egy új szereplő lehet. A kampány előtt néhány héttel induló Genertel az elmúlt egy hét alatt mintegy 10000 ügyfélre tett szert.

Az interneten és telefonon értékesítő, alacsony szerzési költségekkel dolgozó társaságnál, az elmúlt egy héten mintegy 735 ezer kalkulációt végeztek az ügyfelek (beleértve az online alkuszok tarifálását is). Ezzel a mennyiséggel és a kötött szerződésekkel gyakorlatilag az élre tört az új piaci szereplő. Megelőzve az alacsony díjaikról ismertté vált egyesületeket.

A néhány héttel ezelőtt tartott sajtótájékoztatón, az új biztosító első embere, 10 százalékos piaci részesedés megszerzését tűzte ki célul. A jelenleg adatok alapján ez a terv teljesülni látszik. És mi a siker záloga?

A választ nem nehéz kitalálni: az alacsony díjak. Az idei évben az átlagos díj mértéke 30500 forint, a Genertel átlagos díja 27000 forint. Tehát bizonyos szegmensekben - jellemzően 30 fölötti 5 éve kármentes ügyfelek - kiemelkedően alacsony díjakat tudnak produkálni.

Az alacsony díjak egy részt köszönhető a mérsékelt értékesítési költségeknek, illetve annak, hogy az új cégnek egy nagy, de mégis stabil veszélyközösséget kell építenie, hogy megalapozza a jövőbeni működését. Ezt pedig csak egy, vagy néhány szegmensnek adott jelentős kedvezményekkel lehet elérni.

PC BLOGGER & PODCASTER
Kiszámoló  |  2025. május 23. 12:30
Furcsa banki csalásos esetekről számolt be a 24.hu ma. Ebben a cikkben arról irnak, hogy nem szokáso...
MEDIA1  |  2025. május 23. 12:06
A műsor címe Kóstoljuk meg!
Holdblog  |  2025. május 23. 08:00
Sokáig nehezen nyelte le az átlagos európai kormány, még nehezebben hitte el az utca embere, hogy Kí...
KonyhaKontrolling  |  2025. május 23. 07:45
Azok, akik már elérték a FIRE-t (vagy legalábbis az FI részét) sokszor gondolkoznak el azon, hogy me...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. május 23. péntek
Dezső
21. hét
EZT OLVASTAD MÁR?