A teljes tiltás helyett 90 százalékos szén-dioxid-kibocsátás‑csökkentést várna el a gyártóktól az Európai Tanács.
Mindent boríthat a Toyota új csodaautója: 7 millió alatt adják, jobb lehet a Tesla Model Y-nál is
A Toyota bemutatta új, Kínában fejlesztett elektromos modelljét, a bZ5-öt, amely látványos dizájnnal és akár 630 kilométeres hatótávval érkezik - a BYD által fejlesztett akkupakal. Az autó jóval olcsóbb lesz a Tesla Model Y-nál, miközben prémium felszereltséget és modern technológiát kínál.
A Toyota bemutatta legújabb elektromos modelljét, a bZ5-öt, amely 4,78 méteres hosszával és 2,88 méteres tengelytávolságával tágas kialakítást ígér. A FAW-Toyota által Kínában fejlesztett újdonság szedán, fastback és crossover stíluselemeket ötvöz, látványos 21 colos kerekeken gurul - írja a Carscoops.
A belső térben egy magasra helyezett digitális műszeregység és egy 15,6 colos érintőképernyő uralja a műszerfalat. A felszereltség része a 10 hangszórós JBL hangrendszer, beépített illatosító, kilenc légzsák és egy Level 2-es vezetéstámogató rendszer is.
A 272 lóerős villanymotor BYD gyártmányú Blade LFP akkumulátorból kapja az energiát, amely 65,3 kWh kapacitással 550, míg a 74 kWh-s változattal akár 630 kilométeres hatótávot kínál a kínai CLTC szabvány szerint.
Gyors töltés esetén 30-ról 80 százalékra mindössze 27 perc alatt tölthető. Az új bZ5 Kínában már előrendelhető, indulóára 130 ezer jüan (kb. 6,4 millió forint), jóval kedvezőbb, mint a hasonló méretű Tesla Model Y helyi ára - ez 263 ezer jüanba (12,9 millió forintba) kerül ott.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








