Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Tekintettel a járványügyi helyzetre a házi karanténban élők teljesen érintés- és kontaktmentesen rendelhetnek az Auchan nemrég országossá vált online áruházából. 21 ezer termék közül lehet választani, amit akár egy nap alatt bárhova kiszállít a cég. Amennyiben a rendelésnél a kontaktmentességet kéri a vásárló, úgy a futár előzetes telefonegyeztetés után az ajtó előtt hagyja a megvásárolt termékeket, hogy ezzel is csökkentsék a fertőzés terjedését. Az áruházlánc elsősorban azoknak szeretne segíteni a bevásárlásnak ezzel a biztonságos módjával, akik nem hagyhatják el a lakásukat.
Az Auchan országosan működő online áruháza 21 ezer terméket kínál akár már egynapos kiszállítási idővel. Most a szolgáltatás a személyes találkozást teljesen kiküszöbölő vásárlás lehetőségével bővült azért, hogy a házi karanténra kényszerülők is tudjanak vásárolni anélkül, hogy el kéne hagyniuk az otthonukat, vagy valakit meg kellene kérniük a környezetükből, hogy vásároljon be helyettük.
A folyamat röviden úgy zajlik, hogy a rendelésnél a megjegyzés rovatban a "kontaktusmentes átadást" kell kiválasztani. A futár telefonon egyeztet a vevővel, hogy mikor érkezik pontosan, hol hagyja a csomagot, illetve azt is jelzi, hogy elhagyta a terepet, tehát már nyugodtan be lehet vinni a termékeket. Ezt követően a szállító rögzíti a rendelés átvételét és megtörténik az online zárolt összeg kifizetése. Ez a lehetőség az egész ország területén él, és nem csak az élelmiszerekre vonatkozik, hanem más árucikkekre is, amelyek a kínálatban szerepelnek.
Az Auchan ezzel a speciális szolgáltatással azoknak szeretne segíteni, akik hatósági vagy önkéntes karanténban vannak. Az áruházlánc bízik abban, hogy ezzel a lépéssel hozzájárul ahhoz, hogy a fertőzötteknek, vagy a velük egy háztartásban élőknek valóban ne kelljen elhagyniuk a lakásukat csak azért, mert valamire szükségük van a boltból.
- mondta Bóda Mózes, innovációért és vásárlói kapcsolatokért felelős igazgató.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








