Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Tekintettel a járványügyi helyzetre a házi karanténban élők teljesen érintés- és kontaktmentesen rendelhetnek az Auchan nemrég országossá vált online áruházából. 21 ezer termék közül lehet választani, amit akár egy nap alatt bárhova kiszállít a cég. Amennyiben a rendelésnél a kontaktmentességet kéri a vásárló, úgy a futár előzetes telefonegyeztetés után az ajtó előtt hagyja a megvásárolt termékeket, hogy ezzel is csökkentsék a fertőzés terjedését. Az áruházlánc elsősorban azoknak szeretne segíteni a bevásárlásnak ezzel a biztonságos módjával, akik nem hagyhatják el a lakásukat.
Az Auchan országosan működő online áruháza 21 ezer terméket kínál akár már egynapos kiszállítási idővel. Most a szolgáltatás a személyes találkozást teljesen kiküszöbölő vásárlás lehetőségével bővült azért, hogy a házi karanténra kényszerülők is tudjanak vásárolni anélkül, hogy el kéne hagyniuk az otthonukat, vagy valakit meg kellene kérniük a környezetükből, hogy vásároljon be helyettük.
A folyamat röviden úgy zajlik, hogy a rendelésnél a megjegyzés rovatban a "kontaktusmentes átadást" kell kiválasztani. A futár telefonon egyeztet a vevővel, hogy mikor érkezik pontosan, hol hagyja a csomagot, illetve azt is jelzi, hogy elhagyta a terepet, tehát már nyugodtan be lehet vinni a termékeket. Ezt követően a szállító rögzíti a rendelés átvételét és megtörténik az online zárolt összeg kifizetése. Ez a lehetőség az egész ország területén él, és nem csak az élelmiszerekre vonatkozik, hanem más árucikkekre is, amelyek a kínálatban szerepelnek.
Az Auchan ezzel a speciális szolgáltatással azoknak szeretne segíteni, akik hatósági vagy önkéntes karanténban vannak. Az áruházlánc bízik abban, hogy ezzel a lépéssel hozzájárul ahhoz, hogy a fertőzötteknek, vagy a velük egy háztartásban élőknek valóban ne kelljen elhagyniuk a lakásukat csak azért, mert valamire szükségük van a boltból.
- mondta Bóda Mózes, innovációért és vásárlói kapcsolatokért felelős igazgató.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál
- Újabb drón roncsait találták meg román területen
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea