A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Felröppent vendéglátós információk szerint a Coca-Cola kivonta a forgalomból a Sprite-ot, aminek ezentúl csak a cukormentes változatait érhetik el a vendégek. A hír hallatán a Pénzcentrum egy olvasói levél nyomán megkereste a vállalatot, hogy ténylegesen történnek-e termékkivonások Magyarországról.
Egy budapesti étterem alkalmazottjai arról tájékoztatták egyik olvasónkat, hogy a Coca-Cola kivonta a forgalomból a Sprite-ot, ezért csak az ital különböző light, azaz cukormentes változatait tudják felszolgálni neki az ebédjéhez. A meglepő vendéglátós kijelentés okán megkerestük a Coca-Cola márka hazai képviseletét, hogy valóban történt-e vagy tervben van-e valamilyen termékek kivonása Magyarországról.
- válaszolta lapunknak a vállalat. Nincs tehát miért aggódniuk a szénszavas limonádé fanjainak, egyelőre biztonságban van kedvenc italuk. A vállalat azt is elmondta a Pénzcentrumnak, hogy jelenleg
Szerkesztőségünk kíváncsi volt arra is, hogy a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség vállalása - melynek értelmében 10 év alatt (2010 és 2020 között) összességében felére csökken az alkoholmentes italok átlagos cukor- és kalóriatartalma - lehet-e bármilyen hatással az üdítőgyártó-óriás árképzésére. Ezzel kapcsolatban a cég elmondta, hogy az elmúlt hét évben a Magyarországon forgalmazott üdítőitalok 100 milliliterre vetített átlagos cukor- és kalóriatartalma 40 százalékkal csökkent, és 2020 végéig további 10 százaléknyi csökkenés várható az iparágban.
- közölte lapunkkal a cégóriás. Mindezek értelmében, bár hosszabb távon nagy hangsúlyt kaphatnak a termékek alacsony vagy teljesen cukormentes változatai, egyelőre nem kell a régiek kivonására készülni, valamint a jövevények drágulására sem.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát