A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre
Miközben a méhek ez idő tájt még a kasban lassú táplálkozással és a megfelelő hőmérséklet biztosításával készülnek a tavaszra, addig az első hazai közösségi piactéren az elmúlt hetekben zsongtak a vevők, sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait akár örökbe is lehetett fogadni.
A Brancson futó Igazi Mézélmény kampányban a vásárlók a több mint 30 éves tapasztalattal rendelkező hartai Frei István Soma méhészetéből nem csak simán mézet rendelhettek, de akár több kaptárt örökbe is fogadhattak, így a 2024-es szezonban aktív részesei lehetnek a mézkészítés teljes folyamatának, a beporzástól a pergetésig. A Soma Méhészet célja, amellett, hogy minél több magyar háztartásban fogyasszanak hazai, jó minőségű mézet, az, hogy megossza az érdeklődőkkel az évi 100 méhcsalád gondozása során szerzett több évtizedes tapasztalatait. Frei István Soma méhészetében számos mézfajta megtalálható, így az akácméz, repceméz, vegyes virágméz, napraforgóméz, hárs- és krémméz is. A mézből készült termékeik között van méhviasz gyertya, mézszappan és a mézbor is.
Bár a magyar méhészek évente 25 ezer tonna mézet termelnek, hazánkban az egy főre jutó mézfogyasztás még mindig nagyon alacsony, mindössze 1 kg/év. Ráadásul a gyenge minőségű import méz fokozatosan szorítja ki a hazait, ezért is örömteli, ha egy innovatív, magyar vidékről származó ötlet - ilyen a kaptár örökbefogadás - termékeny talajra hull.
Aki a "Mézmonarchia" vagy "Méhkirálynő" támogatói csomagok egyikét választotta, az biztosan megkapja a kaptárban lévő legalább 20 kg friss, hazai mézet évente. Emellett lesz egy egyéni méh hírcsatornája, fotókkal, videókkal a kaptárról és a méhekről. És lehetősége van arra is - ha igényli -, hogy akár saját kezűleg vegye ki a mézet a kaptárból, Soma segítségével, ráadásul ajándék méhészeti termékek - mézszappan, méhviasz gyertya, virágpor és mézbor - is járnak a csomagokhoz.
Azzal együtt, hogy az összegszerű célt elérte, a Brancson futó kampány még korántsem fejeződött be, a kitűzött határidőig, azaz február 29-ig a Brancsközösség oldalán még bárki részese lehet Soma Méhészet Igazi Mézélményének.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








