A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
Van, ahol már elindult a Black Friday: az első órák számai alapján egy átlagos ügyfél idén több fekete pénteki terméket vesz, mint tavaly, a rendelések többségét pedig bolti átvétellel kérik. Az eddigi statisztikák szerint a Playstation konzol, a szárítógép, a Samsung okostelefon és nagyképernyős tévé a legnépszerűbb termékek.
November 15-én reggel fél hatkor kezdődött a Black Friday az Extreme Digitalnál: az oldalra idén egy várakozási soron keresztül lehet belépni, amely fokozatosan engedi be az érdeklődőket annak érdekében, hogy a webáruház működése zökkenőmentes maradjon - írják közleményükben.
Az első órák eladási statisztikái alapján a top3 termék a Playstation 4 konzol Pro és Slim verziója, utána következik a Beko gyártmányú szárítógép, illetve a Samsung Galaxy A50 okostelefon. A játékgép vezető pozíciója azért meglepő, mert a korábbi években a szárítógép volt a legnagyobb fekete pénteki slágertermék - bár a nap folyamán még változhat a rangsor.
Az első húsz termék között még az LG, a Samsung és a Sony 43-55 colos UHD okostelevíziói is megtalálhatók, valamint a felső kategóriás Nikon Z6 tükör nélküli digitális fényképezőgép is. Népszerűek még a prémium Bluetooth fej/fülhallgatók és a LEGO-szettek és az akkumulátoros fúró/csavarhúzók is,
A reggeli adatok szerint egy tipikus Black Friday vásárló átlagosan 1,77 darab terméket vásárolt, a rendelések 60 százalékát bolti átvétellel kérték (ez országszerte tizenhét szaküzletben lehetséges), és 19 százalékát fizették ki online
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok