A DPD Hungary tájékoztatása szerint az év végi, kiugróan magas csomagforgalom miatt kézbesítési nehézségek jelentkeztek Budapesten és környékén.
A marketing-piacon egyre gyakrabban alkalmazzák a fogyasztók közvetlen megkeresését. Ezt a saját bőrünkön is tapasztaljuk, gondoljuk csak a postaládánkba dobált reklám anyagokra, az akarva-akaratlanul elárasztó e-mail-ekre és a legváratlanabb időpontban megszólaló telefonunkra, amikor valaki csak néhány kérdéssel zavarna - írja a Napi.
A rendszerváltást követően szabályozás hiányában kósza adatbázisokkal kereskedő cégek jelentek meg a piacon. A csomagküldő szolgáltatások indulásakor mindenki találkozhatott kecsegtető, ám semmi értéket nem képviselő ajánlatokkal. Napjainkban - az állami népesség-nyilvántartó kivételével - mindenkinek az állampolgárok előzetes engedélyét kell kérni ahhoz, hogy a személyes adatokat kereskedelmi- és reklámcélra felhasználhassa, kialakult egy általános adatvédelmi szabályozás.
A dm-küldemények összeállításakor a szolgáltató cégeknek vizsgálni kell a célközönség vásárlói szokásait, ügyelni kell a terjedelemre, a tartalomra és a külalakra, hogy levelüket elolvassák és az ne rögtön a papírkosárban landoljon.
Nyugati szomszédunkkal és Németországgal ellentétben, hazánkban egyelőre még nem létezik egy olyan központi úgynevezett Robinson-lista, amin azok szerepelnek, akik letiltották a dm-küldeményeket. A fogyasztóvédelmi törvényünk az uniós szabályozást követve inkább megengedő, mint tiltó, ezért a fogyasztóknak fokozottan ügyelniük kell arra, hogy kinek és milyen célból adják ki az adataikat.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








