Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Az Európai Unióban 2017-ben több mint 41 milliárd liter sört állítottak elő a tagállamok. Ennek két harmadát ugyanakkor 6 ország hozta össze. Magyarország a csekély számú sörüzeme ellenére a régióban nem áll rosszul.
Az Európai Unióban 2017-ben több mint 41 milliárd liter sört állítottak elő a tagállamok. Ez azt jelenti, hogy egy európai lakosra 81 liter sör jutott. A tavalyi adat egyébként 2,5 milliárd literrel volt több mint a 2016-os mennyiség. További érdekesség, hogy a hatalmas mennyiség csupán elenyésző, két százaléka volt olyan ital, amiben 0,5 százaléknál kevesebb volt az alkoholtartalom.
A legfrissebb elérhető adatok alapján az európai sörtermelés kétharmadát 6 tagország adja. Közülük az első Németország, aki 2017-ben 8,1 milliárd liternyi sört gyártott. Ez azt jelenti, hogy minden ötödik alkohol tartalmú sör az EU-ban német. A második helyen az Egyesült Királyság végzett, szintén nem kevés, 5,6 milliárd literrel. Ennél viszont némiképp meglepőbb, hogy harmadik helyen a lengyelek futottak be 4 milliárd liter főzettel.
A grafikonon jól látszik, hogy a Magyarországon megtermelt sörmennyiség nem a legacélosabb a legnagyobbakhoz képest, ha viszont úgy nézzük, hogy hazánkban mindössze négy nagy sörgyár üzemel, máris máshogy fest a dolog. A nagy sörkultúrával rendelkező Ausztriától például egyáltalán nem maradunk el sokkal - ráadásul az itthon megtermelt italt szinte csak mi fogyasztjuk el -, a szlovákokat viszont utcahosszal előzzük.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








