A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
Jogtalanul és megtévesztő módon használják ismeretlen csalók az ALDI nevét, akik sms-ben vagy e-mailben küldenek értesítést az cégtől érkező csomagról, nyereményről vagy tesztről. A kiküldött sms-ekhez és e-mailekhez az ALDI Magyarországnak nincs köze, ezért a vállalat arra kéri a felhasználókat, hogy ne kattintsanak az sms-ben vagy e-mailben érkezett linkre, és ne adják meg semmilyen felhasználónevüket, jelszavukat vagy egyéb személyes adatukat.
Ismeretlen csalók küldenek különböző tartalommal - vélhetően adathalász céllal - megtévesztő sms-eket és e-maileket Magyarországon, amelyekben visszaélnek a cég nevével. Az egyik típusú sms-ben a bolttól érkező csomagról tájékoztatják a telefonszám használóját, a csomag részleteit a felhasználó pedig egy, az sms-ben megadott linken tudja ellenőrizni. Egy másik típusú sms-ben nyereménytelefonról értesítik a felhasználót és adatai megadását kérik. A megtévesztő e-mailekben tesztelési programra invitálják a felhasználókat.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.-nek nincs köze azokhoz az sms-ekhez és e-mailekhez, amelyekben személyes, vagy felhasználói adatokat kérnek ismeretlenek, továbbá a vállalat nem hirdetett olyan nyereményjátékot, amelyben okostelefont lehet nyerni vagy tesztelni. Az sms-ekben és e-mailekben jogtalanul és megtévesztően használják fel a nevét. Az áruházlánc azt javasolja az érintetteknek, hogy ne kattintsanak az sms-ben vagy e-mailben érkező linkre és semmilyen személyes, vagy felhasználói adatot ne adjanak meg.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok