88 városban van már T-Mobile szélessáv, és gyors ütemben nő a mobilinternetre előfizetők száma
88 városban, a lakosság több mint 45%-a számára elérhető a T-Mobile 3,6 Mbps (Budapest nagy részén pedig 7,2 Mbps) letöltési sebességet kínáló mobilinternet-szolgáltatása - jelentette be Egerben sajtótájékoztatóján Winkler János, a T-Mobile vezetője. A szolgáltató első embere elmondta: az előző évi gyors felfutást követően, a notebook akcióknak is köszönhetően az első félévben a T-Mobile-nál további 56%-kal nőtt a számítógépes internetezéshez ajánlott mobilinternetes csomagokra előfizetők száma.
A T-Mobile szélessáv a teljes internetpiacon egyre meghatározóbb alternatívát jelent. Az ügyfelek az egyszerűséget, az azonnali hozzáférést, a kényelmes böngészést biztosító letöltési sebességet, a szabadságot és a kedvező havi díjakat értékelve egyre többen választják a T-Mobile internetszolgáltatását - mondta el a sajtótájékoztatóján Winkler János. A kompromisszumok nélküli mobilinternet egyre kedvezőbb feltételekkel vehető igénybe, hiszen pl. a tavaly év végén az akkor legnagyobb 1 GB-os adatcsomagra előfizető ügyfelek változatlan díj mellett mára 8-szor több adatot forgalmazhatnak. A T-Mobile ráadásul teljes körű internetes csomagot biztosít ügyfeleinek, azaz új mobilinternet-előfizetés esetén notebookot és modemet vásárolhatnak, a legkedvezőbb konstrukcióban már 19900 forint kezdőrészlettől, kamatmentes részletre.
A sajtótájékoztatón részt vett Habis László, Eger polgámestere, aki örömét fejezte ki, hogy a T-Mobile fejlesztései hozzájárulnak a folyamatosan fejlődő település versenyképességéhez, és a legkorszerűbb internet-hozzáférés révén újabb lehetőséget teremtenek a az üzleti szféra számára. A mobilinternet erősíti az esélyegyenlőséget, és napjainkban a települések infrastruktúrájának elválaszthatatlan részét képezi.
A sajtótájékoztató keretében Eger város közösségi céljait segítve Winkler János a T-Mobile képviseletében a városban jelentős szerepet játszó Civil Kerekasztalnak és az Eszterházy Károly főiskolának egyaránt számítógépet és 1 éves ingyenes mobilinternet-hozzáférést adományozott.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








