Az Euroexpert Holding Rt. többségi tulajdonában lévő TVNET Kft. egy év alatt megduplázta az árbevételét, és az internetes szolgáltatói piac átrendezésére készül. - írja a Napi Gazdaság.
A kft. bevétele 2003-ban 525 millió forint volt, és körülbelül 3000 ügyféllel rendelkezett. A következő év végére az ügyfélszám elérte a hétezret a bevétel pedig az 598 millió forintot. 2005 első félévében sikerült a cégnek meghaladni az előző év teljes bevételét és elérni a 600 millió forintot, ami az ügyfélszám megduplázódásával járt együtt. A társaság tervei szerint az év végére a bevétel eléri az 1,2 milliárd forintot és ügyfeleik száma várhatóan eléri a 18 ezret.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


