A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Idén harmadjára fullad le a rendezvényszervező cégek "motorja", ugyanis most novemberben kiderült, hogy az élő rendezvényeknek idénre vége. Mit várnak viszont a jövőtől a rendezvényszervezők, és mit várhat a közönség? Egy biztos: nem lesz már ugyanaz, mint a járvány előtt volt.
A rendezvényszervező cégek fő szezonja a tavaszi és az őszi időszak, illetve a karácsony, és a tavaszi időszak kiesése után az őszi forgalom nagyon fontos lett volna a cégeknek. Ez ugyanakkor - bár a tavasznál jobban alakult - szintén jóval gyengébb lett a tavalyinál: habár jogilag már rendben lett volna, a cégek nem merték bevállalni az 500 fő alatti rendezvényeket - írja a G7. Az iparági szereplők egybehangzóan arról számoltak be, hogy minden cég igyekszik a maga módján alkalmazkodni a helyzethez, azonban cégprofiltól függően elég eltérőek a lehetőségek.
A legtöbb lehetősége talán maguknak a rendezvényszervező cégeknek maradt, bár ahogy egy cégvezető fogalmazott, "a piac nagy része itt is vegetál", elbocsátották a munkatársaik nagy részét, és arra várnak, hogy újra lehessen rendezvényeket tartani. A cégek egy része azonban nem várt ki, és részben profilváltással próbál alkalmazkodni a kialakult helyzethez.
Ez azt jelenti, hogy hibrid, illetve digitális események szervezésébe kezdtek. A hibrid rendezvény azt jelenti, hogy az előadók és a résztvevők egy része a helyszínen vesz részt az eseményen, a digitális esetében viszont a résztvevők teljes mértékben csak online vannak jelen. A novemberben bejelentett újabb korlátozások óta már csak utóbbiak szervezése lehetséges.
A cégek bizonytalanok azzal kapcsolatban, hogy mikor állhat helyre a forgalmuk, volt, aki húsvét utánra tippelt, de olyan is, aki szerint csak nyár után lehet újra rendezvényeket szervezni. Abban biztosak, hogy fizikai rendezvények lesznek, ahogy az egyik cégvezető fogalmazott "erre megmarad az igény, hiszen a barátságok nem az előadás alatt, hanem a szünetekben kötődnek", viszont sokan arra számítanak, hogy az iparágban a járvány után sem tűnik el a digitális vonal.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bolti tejben is megtalálták a vírust, amely ellen nagy erőkkel küzdenek
- Találtak Budapesten egy körforgalmat, ahol nem érvényesek a KRESZ szabályai
- Itt a figyelmeztetés, nem kizárt a jégeső és a zivatar
- A benzin ára 25, míg a gázolajé 27 forinttal múlta felül az átlagos régiós üzemanyagárat a KSH friss statisztikája alapján
- Férfi vízilabda ob I - Nyert a Honvéd és az Eger
- Javul a brit uralkodó egészsége