Ahogy megérkezett a nyár és vele együtt a gyorsan növő fű, egyre több háztartásban válik sürgető feladattá a kert rendbetétele.

A Temuról vallott a magyar Media Markt feje: brutális, amit csinálnak, de valamit nagyon benéztek
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temuhoz hasonló webshopok, bár jelentős árelőnnyel csábítanak, hosszú távon nem építhetnek ki stabil vásárlói lojalitást megtévesztő ajánlataikkal és változó marketingstratégiájukkal - számolt be a Forbes.
A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője, Szilágyi Gábor, a Temu webshopról nyilatkozva kifejtette, hogy bár a piac egyes szegmenseiben érezhető a Temu jelenléte, azonban ő személy szerint a megbízható kereskedőktől való vásárlást részesíti előnyben.
A Temu webshop megjelenése óta sokakat foglalkoztat, hiszen rövid idő alatt jelentős piaci részesedést ért el Magyarországon. Szilágyi Gábor szerint bár bizonyos termékkategóriákban versenyhelyzet alakult ki közöttük és a Temu között, főleg az olcsóbb árszegmensben, de hangsúlyozta, hogy vállalata fő profilja továbbra is a nagyobb értékű műszaki cikkek forgalmazása, így bár valamilyen szinten versenytársak, azért a profiluk egészen más.
Szilágyi szerint hosszú távon nehéz fenntartani azt az agresszív marketingstratégiát és árazást, amit jelenleg a Temu képvisel. Végül Szilágyi kiemelte: az omnichannel vagy többcsatornás kereskedelmi modell lehet az effektív védekezés módja globális e-kereskedelmi óriásokkal szemben. Ezáltal mind online, mind offline területen erősíthetik pozícióikat és biztosíthatják vállalkozásuk hosszú távú sikerét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


