A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Júliustól 8-9 százalékkal drágulhatnak majd a strandok a balatonnál, a büfék és éttermek pedig ennél is drasztikusabb emelésre készülnek. Egy sima lángost ezer forint alatt biztosan nem lehet majd megvenni, de drágább lesz a fagyi is - derült ki az ATV híradójának riportjából.
A riport szerint már javában készülnek a szezonra a magyar tenger partján a strandok. A nyár elején még nem változnak az árak, utána viszont elkerülhetetlen az emelés.
Június harmincadikáig biztos, hogy így fog maradni minden településen - hiszen a törvény eddig az időpontig korlátozza a településeknek a díjmódosítását -, utána viszont valószínűleg hozzá kell nyúlni az árakhoz, ez nagyjából 8-9 százalék körüli díjmódosítást jelent a legtöbb településen - árulta el a híradónak Bíró Róbert, Balatonygyörök polgármestere.
A vendéglátósok azonban ennél jóval nagyobb áremelésre készülnek. Az étlapokon 20-30 százalékkal magasabb árakra számíthatnak majd a nyaralók, ez pedig azt is jelenti, hogy ezer forint alatt egy sima lángost aligha lehet majd megúszni, de a nyár végére lehet még tovább nőnek az árak. A fagyiért is jelentősen többet kell majd fizetni, mert az alapanyagárak itt is jelentősen emelkedtek. A csatornának nyilatkozó fagyisnál tavaly még 400 forint volt, most már 450 egy gombóc és az üzemanyagárstop kivezetése után tovább emelhetik az árát - derült ki a híradóból.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








