Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Idén eddig 48 ezer érkező és induló járattal 4,7 millió utas fordult meg a budapesti reptéren - írja a Világgazdaság.
A Liszt Ferenc-reptéren az első félévben 4,7 millió utas fordult meg, ez ugyan megegyezik a tavalyi féléves adatokkal, a Malév-hatás ugyanakkor jól kivehető az adatokból. A Budapest Airport adatai szerint a gépmozgás visszaesett a reptéren: a 48 443 induló és érkező járat mintegy 4 százalékos csökkenést jelent.
A repülőtér 2012-ben 41 légitársaságnak adott otthont, amelyek 8,5 millió utast szállítottak. Idén nyáron 36 légitársaság indít járatokat Budapestről. A Malév csődje óta megváltozott a piac: a reptér forgalmának 51 százalékát a fapados légitársaságok adják, a hagyományosak 40 százalékot, a charter pedig 5 százalékot ér el.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








