Az amerikai autópiac eladási előrejelzései folyamatosan romlanak. A nagy autógyárak jelentős csökkenésre számítanak az eladások terén 2006-ról 2007-re, vagyis nemcsak itthon tendencia a visszaesés.
A General Motors Corp. a 2007-es iparági eladások teljes előrejelzését csökkentette, vagyis az eddigi adatok alapján úgy gondolják, hogy az év eleji becslések sem fognak teljesülni. A Toyota szintén alátámasztotta az előrejelzést, a 2006-os eladási szintnél alacsonyabbat vár 2007-re. Mind a személyautók, mind a kisteherautók esetében 1-2 százalékos csökkenésre számít a Toyota, a Ford és a GM éves szinten.
A GM Detroitban 9,4 százalékkal kevesebb személyautót és kisteherautót adott el a tavalyi év hasonló időszakához képest, a Ford pedig 12 százalékos csökkenést produkált, miközben eddig a Toyota eladásai 6,1 százalékkal nőttek. Az iparági csökkenés tavalyhoz képest eddig 3,2 százalék volt. Michigan-ben a Ford tavaly a tendencia megerősítéseképpen rekord veszteséget produkált az eladások csökkenése miatt, összesen 12,6 milliárd dollárt.
Vagyis nemcsak a magyarországi autóeladások romlanak, a helyzet hasonló a többi országban is. Itthon az eladási lista 10 vezető márkája gyengébben szerepelt, mint 2006 első felében. Ez annak köszönhető, hogy azok, akik kevés jövedelemmel rendelkeznek, és kölcsönből vennének autót, elhalasztották vásárlási szándékukat a növekvő adóterheknek, valamint a megszorítások eredményeképpen csökkenő reálbérszintnek köszönhetően.
A regisztrációs adó korábbi bevezetésének köszönhetően, a külföldről behozott autók száma is csökkent, mivel jelentős többletterhet ró a vásárlókra, amit sokan már nem tudnak megfizetni a jelenlegi anyagi helyzetük mellett. Bár a csökkenés ezen a téren lehet, hogy megfordul az Európai Bizottság döntése miatt, mely szerint a regisztrációs adó versenykorlátozó hatású, és mindenképpen változtatásokat kell bevezetni ennek kiküszöbölése érdekében.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Több ezer aranyrúdnak veszett nyoma - komoly fejlemény az ügyben
- Baj van egyes önvezető autókkal - eláruljuk, hogy mi
- Új sebességre kapcsolt a YouTube a reklámblokkolók üldözésében
- Sárkány, Krokodil és Ragyogás – ezek lehetnek a pusztító izraeli bosszúállók
- Egyre több település vezeti be a fizetős parkolást a Balatonnál
- Aki orvoshoz megy, ingyen utazhat – de kevesen tudnak róla