21 °C Budapest
Breakfast with croissant, fresh coffee and orange juice on rustic wooden table. Sunlight with harsh shadows, delicious tasty morning meal

Bámulatos! Olyan a Lidl limitált kiadású mogyorókrémje, mintha kenhető Kinder Bueno lenne

2024. március 7. 11:15

A Lidl olasz hetének keretében kínált, ízében a Kinder Buenora hasonlító mogyorós tejkrémes krém gyorsan szenzáció lett. Ehhez persze a közösségi média is hozzájárult, miközben az áruházlánc számos más olasz ihletésű termékkel is bővítette kínálatát - tudósított a BNN. .

A Lidl üzletlánc vásárlói nagy várakozással tekintenek egy új termék felé, amelynek ízvilága a Kinder Bueno krémjére emlékeztet. A "Crema spalmabile al latte e nocciole" névre keresztelt mogyorós-tejkrémes krémet Anthony O'Shaughnessy séf tette ismertté egy közösségi médiában megosztott kép révén, ami azonnali sikert aratott a fogyasztók körében. Ez a termék a Lidl olasz tematikájú hetének keretében jelent meg, amely során korlátozott ideig 1,99 fontos áron kínálják 190 grammos kiszerelésben.

Az olasz tematikus hét során a Lidl számos olasz inspirálta termékkel lepte meg vásárlóit, többek között ezzel a figyelemre méltó mogyorókrémmel. Az akció keretében olyan finomságok is elérhetővé váltak, mint a szárazon pácolt sonka, szalámi, különféle sajtok, extra szűz olívaolaj és válogatott tésztafélék. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa Olaszország gazdag és sokszínű ízkultúráját, így az ételkedvelők számára remek lehetőség nyílt új ízek felfedezésére és kulináris inspirációk gyűjtésére.

A mogyorós tejkrémme megkent kenyér nem csak az üzletek polcain aratott sikert, hanem jelentős figyelmet kapott a közösségi média felületein is. Anthony O'Shaughnessy X-en közzétett bejegyzése után számos vásárló osztotta meg lelkesedését és vásárlási szándékát ezzel kapcsolatban. A termék iránti nagy érdeklődést jól mutatják az online csoportokban folytatott élénk beszélgetések is, például a Facebookon található Snack Reviews csoportban, ahol az emberek tapasztalataik megosztása mellett ajánlásokat is tesznek.

A promóció nem csak erre a termékre korlátozódott; más népszerű újdonságok is felhívták magukra a figyelmet. Ilyen például a konyhai eszközök új sorozata, beleértve egy babarózsaszín kenyérpirítót, valamint egy korábban bemutatott leopárdmintás termékcsaládot. Ezenfelül bevezették az édes illatú gyertyák fajtáját is, amelyek illata fahéjas keverékre és mandulás croissantra emlékeztet.

JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel (és 100 ezer forint jóváírással) a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank 69 937 forintos törlesztőt (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A Lidl olasz heti rendezvénye kiemeli azt a képességét, hogy globális ízeket hozzon el helyi közösségekbe. A mogyorós tejkrémmel megkent kenyér sikerén túlmenően ez az esemény lehetőséget biztosít arra, hogy a vásárlók új kedvenceket fedezzenek fel és megosszanak másokkal. Ahogy ez az akció tovább bontakozik ki, izgalmas lesz látni, hogyan befolyásolja ez továbbiakban az emberek vásárlói magatartását és hogyan gazdagítja ízlésüket a világ sokszínű ízeivel kapcsolatosan.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. augusztus 11. hétfő
Zsuzsanna, Tiborc, Lilian
33. hét
EZT OLVASTAD MÁR?