Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
Érezhetően megnőtt a lakosság érdeklődése a lakástakarékok iránt - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t az OTP Lakástakarék. Ma Magyarországon körülbelül 800 ezer család rendelkezhet lakástakarékkal, ez a szám a várakozások szerint néhány éven belül egymillióra nőhet.
Folyamatosan nő a lakosság érdeklődése a lakástakarék-pénztári megtakarítások iránt: egyre többen használják ki ugyanis lakáscéljaik megvalósításához az általuk nyújtott 13-14 százalékos kockázatmentes hozamban rejlő lehetőséget - számolt be tapasztalatairól az OTP Lakástakarék. Mint azt Köntös Péter, a társaság vezérigazgató-helyettese elmondta: ősszel kezdett el érezhetően erősödni a kereslet a lakástakarékok iránt, idén januárban pedig már 50 százalékkal több új szerződést kötöttek, mint a tavalyi év első hónapjában.
A lakáscélú megtakarítási és finanszírozási termék növekvő népszerűségét az is okozhatja, hogy stabilan tíz százalék feletti hozamot biztosít, ami manapság igen versenyképesnek számít. Magas hozamajánlatokkal találkozhatunk más befektetések esetében is, sokukkal szemben azonban a lakástakarék fixen, azaz kockázatmentesen kínál akár 13-14 százalékos hozamot. A fix kamatot az esetleges további jegybanki kamatcsökkentések sem érintik, a szerződésben szereplő hozamot fizetik a futamidő végéig. Mindezek mellett a megtakarításhoz egy kedvező, 5,5-6 százalék körüli teljes hiteldíj mutatójú, szintén fix és nem módosítható kondíciójú lakáskölcsön felvétel lehetősége kapcsolódik.
Az átlag feletti hozam a lakástakarékok egyik sajátosságának köszönhető: az ügyfelek lakástakarék-pénztári befizetéseit az állam 30 százalékos, évi akár 72 ezer forintnyi támogatással egészíti ki, ráadásul egy család több lakástakarék-szerződést is köthet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








