18 °C Budapest

A legtöbben ezért panaszkodnak a közműcégekre

2013. április 10. 08:35

Több mint 3 400 hívás érkezett a rezsicsökkentési problémák miatt létrehozott zöldszámra január óta - írja a Magyar Nemzet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól kapott tájékoztatásra hivatkozva.

A bejelentést tevők főként arról érdeklődnek, milyen módon tudják követni az árcsökkenést a számláikban, illetve a hulladékszállítás és vízszolgáltatás korábbi drágulása miatt érkeztek panaszok.

Tavaly közel 4 000 reklamáció érkezett a hivatalhoz az energiaszolgáltatók miatt, főként szerződésszegéssel kapcsolatban, de a bejelentések közül csak kevés bizonyult jogosnak.

A közszolgáltatók tevékenységét nemcsak a szakhatóságnál panaszolják be az ügyfelek, évente nagyjából félezer bejelentést kap az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala is.

 

Sok szülő így rontja el a gyerek fejlesztését: nem lehet elég korán kezdeni

Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.

Ennyibe kerül manapság egy luxus mobilház: ez lehet a lakásválság megoldása? + videó

Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?

Ilyen még nemigen volt itthon: itt a bejelentés, elindult a magyar Kickstarter

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában

Milliókat bukhat, aki így indít vállalkozást: jól meg kell gondolni, a KATA sem jó mindenre

Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.

NAPTÁR
Tovább
2022. május 23. hétfő
Dezső
21. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?