Elképzelhető, hogy könnyebben teljesíthető feltételekkel egy újabb fordulót hirdetnek az ócsai szociális lakópark házaira - ismerteti a Népszabadság.
170 ezer devizahitel-adósból 588-an jelentkeztek a pályázatra, közülük sokan már a jogosultsági feltételeknek sem felelnek meg, így például nem ingatlanra felvett kölcsön miatt kerültek nehéz helyzetbe, vagy nem is devizában adósodtak el. Ha a pályázatokat szigorúan a kiírásban közöltek alapján bírálják el, akkor az ócsai lakópark első ütemének 80 házából legfeljebb a fele népesülhet be.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak március 20-ra kell összeállítani a javasolt bérlők listáját, amelyből egy öttagú bizottság választja ki a beköltözőket.
A Népszabadságnak a projektfelelős Belügyminisztériumból származó információja szerint a döntéshozók továbbra is elkötelezettek a lakópark második ütemének megépítése mellett. Már csak azért is, mivel a közműveket már a lakónegyed egészére - az eredetileg tervezett 420 házra - kiépítették, és megkezdték a lakópark következő ütemének előkészítését.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








