A német gazdasági miniszter, Rainer Brüderle bátorítja a diszkont élelmiszerláncokat, mint az Aldit és a Lidlt, hogy nyissanak benzinkutakat. Az új szereplők megjelenésétől a miniszter erősebb versenyt és alacsonyabb árakat vár.
Az ötlet hátterében az áll, hogy a benzinár rekordmagasságba emelkedett Németországban, a diszkont láncok megjelenése az üzemanyag-piacon pedig fokozhatná a versenyt, ezen keresztül pedig lenyomhatná az árakat.
Brüderle a Bild Zeitungnak adott nyilatkozatában annak a véleményének adott hangot, miszerint az árak alacsonyan tartásában elsődleges szerepet játszik a verseny, a kínálat emelkedésével eshet az ár. Éppen ezért a gazdasági miniszter minden új szereplőt üdvözöl ezen a piacon.
A Brüderle által vázolt ötlet nem új, hiszen Ausztriában az autósok már régóta vásárolhatnak az Aldi által üzemeltetett benzinkutaknál üzemanyagot. Az üzemanyag olcsóbb, mint a hagyományos kutaknál, sőt, időnként jóval olcsóbban jutnak hozzá a benzinhez vagy dízelhez, ugyanis az Aldi egyes akciók keretében, például karácsonykor 1 euró alatti áron kínálja az üzemanyag literjét.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








