Továbbra is október 30-ára ígéri a fejlesztő Plaza Centers a Kerepesi úton épülő Arena Plaza megnyitását. Az összesen 180 ezer négyzetméteres beépített területtel rendelkező bevásárlóközpontban 65 ezer nm bérbeadható területen közel 200 kiskereskedelmi üzlet kap majd helyet. Budapest egyik legnagyobb plázájában több nagy nemzetközi divatcég is bérel majd üzletet - írja a Portfolio.hu.
Az általunk eddig ismertetett bérlőkön kívűl olyan prémium márkák is ott lesznek majd az Arena Plaza-ban, mint a Tommy Hilfiger, a Boss, a Ralph Lauren, a Paul & Shark és a Lacoste. Emellett mintegy 4,600 négyzetméteren a Belvárosban első üzletét idén megnyító Peek & Cloppenburg is jelen lesz majd a bevásárlóközpontban, tudtuk meg az üzlethelységek bérbeadásáért felelős Cusman & Wakefield-től.
Az Arena Plazaban 10 ezer négyzetméteres Tesco hipermarket tölti majd be az igen fontos "élelmiszer-funkciót", mely kulcsfontosságú a bevásárlóközpontok sikerét illetően. A kétszintes mélygarázsban összesen 2,800 autó parkolhat majd le. Ezzel szemben a tömegközlekedés problematikájára továbbra sem kínál megoldást a fejlesztő. A bevásárlóközpont ugyanis a Kerepesi úton, a Stadionok és a Keleti pályaudvar metrómegálló között helyezkedik el, vagyis ellentétben a főváros igazán sikeres plázáival (Mammut, Árkád, Westend) nem metrómegálló közvetlen szomszédságában feszik. Információink szerint a Plaza Centers egy fedett mozgójárda ötletét is felvetette, mely valamelyik (vélhetően a Keleti pályaudvar) metrómegállótól segítené az átjutást a plázába.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani