Az Nvidia szerdán teszi közzé negyedéves gyorsjelentését, amely meghatározó lehet a globális tőzsdék számára.
A BNP Paribas Private Banking 2007. februárjában a magyar piacon elsőként hozott forgalomba nem tőkegarantált strukturált kötvényt. 2008. március 10-től március 19-ig két új, euró ill. dollár alapú, mezőgazdasági indexekhez kötött certificate jegyezhető a BNP Paribas Private Banking-nél.
Az Athena Soft EUR ill. az Athena Soft USD néven forgalmazott certificate-ok vonzó, optimális esetben 8%-os éves kamatot biztosítanak euróban ill. dollárban. Mindkét termék egy négy mezőgazdasági indexet magában foglaló kosárhoz kötött struktúra, amely rövid vagy középtávon, stagnáló piacok esetén is jó befektetést ígér. Bár egyik termék sem tőkegarantált, de bizonyos százalékban tőkevédelmi mechanizmussal rendelkezik. A termékek lejárat előtt is visszaválthatók, akár egy év után is, amennyiben a kosárban lévő négy index teljesíti a visszaváltási feltételeket.
Búza, kukorica, szója, cukor a kosárban
A népesség gyors növekedése, a fejlődő országok javuló gazdasági helyzete és a bioüzemanyag-termelés felfutásának hatására a kosárba választott mezőgazdasági termékek - búza, kukorica, szója, cukor - és általában a gabonafélék árszintje minden korábbi rekordot megdöntött. Az elemzők szerint ez a trend a következő években tovább folytatódik majd.
A BNP Paribas a világ egyik vezető árutőzsdei eszközkezelőjével, a Diapasonnal közösen hozta létre a DCI BNP Paribas Enhanced indexeket, amelyek a kosárban is szerepelnek. A DCI® segítségével pontosan figyelemmel kísérhetőek az árupiacok, mivel a súlyozások megállapításához a WTO által közzétett globális import- és export-jelentéseket használja fel.
Az árupiaci termékek a hagyományos kötvény-részvény piacoktól döntően független kockázatot jelentenek, így növelik a portfoliók diverzifikációját. Ennek alapján a BNP Paribas Private Banking a portfoliókba 4-6 % erejéig ajánlja ezt a befektetést. A strukturált kötvény kisebb kockázatot jelent az árupiacokon, mint a határidős piac, vagy az ETF-ek (tőzsdén jegyzett befektetési alapok).
Konzervatív befektetési lehetőség euróban és dollárban
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A magyar piacon szinte minden bank által preferált tőkegarantált termékekkel szemben a BNP Paribas Private Banking azt vallja, hogy a private banking portfoliókban inkább a nem tőkegarantált befektetéseknek van szerepe. Míg egy tőkegarantált befektetés akkor biztosít kiemelkedő hozamot, ha a mögöttes termék is jelentős növekedést ért el, de ennek valószínősége maximum közepes, addig a BNP Paribas Private Banking olyan termékeket keres, ahol egy közepes hozamot nagy valószínűséggel lehet elérni. Az Athena Soft USD 95%- ban tőkegarantált az Athena Soft EUR pedig 35 % árfolyamesésig tőkegarantáltnak tekinthető; ez is mutatja a konzervatív megközelítést.
Figyelembe véve, hogy a BNP Paribas Private Banking ügyfélkörének nagy része már részben-egészben devizában kíván befektetni, a bank ezt a két a terméket euró- ill. dolláralapon kínálja.
Mivel a BNP Paribas - a nemzetközi sztenderdekhez egyre inkább közelítve - szolgáltatásait a minimum 100 millió forinttal rendelkező magánügyfelek részére kínálja, és szolgáltatásainak árazását is ennek megfelelően alakítja, a bank nem számít arra, hogy ügyfélkörén kívül más magánszemélyek is jegyezzenek a kibocsátott certificate-okból.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








