grocery store shopping food

Kvíz: Jól ismered a saját márkás árukat? Mutasd, mit tudsz a Lidl, Aldi, Tesco, dm, Rossmann termékeiről!

2025. február 3. 07:08

A magyar boltláncoknál hódítanak a saját márkák, vagy más néven kereskedelmi márkák. Ezt azt jelenti, hogy például a gyártó márkák, mint a Mizo tejtermékek, a Pick szalámik, a Knorr fűszerek kaphatók minden boltban, a nagy üzletláncoknak viszont megvan a maga tejtermék, húsáru vagy akár fűszermárkája. Ez a kereskedelmi márka, avagy saját márka csak annak a láncnak az üzleteiben kapható és jellemzően olcsóbb, mint a széles körben ismert gyártói márkatermékek. Te mit tudsz ezekről a saját márkákról, sokat vásárolsz ilyen termékeket? Töltsd ki kvízünket és kiderül, mennyi márkáról nem hallottál még!

Kvíz: Jól ismered a diszkontok, drogériák saját márkás termékeit?

1/10 kérdés
Melyik boltlánc saját élelmiszermárkája a Milfina?
Lidl
Penny
SPAR
Aldi
2/10 kérdés
Mi a Lidl saját - elsősorban fűszer - márkája?
Kania
Stockwell & Co
Le Gusto
Ízmester
3/10 kérdés
Hogy hívják a Tesco egyik saját márkáját?
Finest
Budget
Gourmet
Piros
4/10 kérdés
Az alábbiak közül melyik nem Rossmann saját márka?
Isana
Alverde
Domol
Facelle
5/10 kérdés
Az alábbiak közül melyik nem a dm saját márkája?
Cien
DenkMit
babylove
Balea
6/10 kérdés
Melyik az Aldi műszaki cikk márkája?
WORKZONE
Qilive
Reikel
Parkside
7/10 kérdés
Melyik nem PENNY saját márka az alábbiak közül?
Karát
San Fabio
Tuti Tipp
Sissy
8/10 kérdés
Melyik a SPAR márkája az alábbiak közül?
Hazai Szeretem
Zöldségeskert
Kokárdás
Hazánk Kincsei
9/10 kérdés
Melyik boltlánc saját márkája az ARO?
CBA
Coop
Reál
Metro
10/10 kérdés
Az alábbiak közül melyik nem saját márka?
Nagyi titka
enerBio
Happy Harvest
Belbake

A Pénzcentrum 2024 nyarán a Debreceni Egyetemmel közösen végzett kutatása szerint több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek nemcsak olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is. A kutatásban résztvevők 52,3%-a gondolta úgy, hogy a kereskedelmi márkás termékek minősége azonos a gyártói márkás termékek minőségével. Így az sem meglepő, hogy a megkérdezettek 85,9%-a azt választotta, hogy kifejezetten keresi a kereskedelmi márkákat, hiszen ugyanazt a terméket alacsonyabb áron is megvásárolhatja kereskedelmi márkás termékként. További részletek ITT.

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Könnyek, sírás, meghatottság - így reagáltak, akik névre szóló dalt kaptak ajándékba (x)

Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. február 11. kedd
Bertold, Marietta
7. hét
Február 11.
A betegek világnapja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33