Bejelentést tett a Gazdasági Versenyhivatalnál az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége, mert a szervezet tapasztalatai szerint az üzletláncok visszaélnek "vevői erejükkel" a július elsejétől hatályos, ötszázalékos áfaemelés kapcsán.
Az üzletláncok nem kívánják emelni a fogyasztói árakat, ezért a beszállítói árak csökkentésére kényszerítik a cégeket. Így az adóemelés többletterheit az élelmiszeriparral fizettetnék meg.
A szövetség szerint ez százmilliárdos nagyságrendű pluszköltséget róna az iparágra. Ráadásul az üzletláncok azzal fenyegetőznek, más árucikkre cserélik a nem engedelmeskedő beszállító termékét.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint az okozna gondot, ha az üzletláncok nem egyes árukat, hanem teljes cégeket akarnának kilistázni, de ilyenről egyelőre nem tudnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








