Donald R. Henrichet kinevezték a Graphisoft N.V. 100%-os tulajdonú leányvállalatának, a Graphisoft U.S. Inc.-nek alelnök-vezérigazgatójává.
Ebben a pozícióban Henrich lesz a társaság Bostonból (Massachusetts állam) irányított észak-amerikai operációjának első számú vezetője, aki hivatalosan 2004. április 19-én kezdi meg munkáját a vállalatnál.
Henrich ezt megelőző munkahelye a firstRain, Inc. volt, ahol az értékesítési, szolgáltató és marketing területeket irányította ebben a kockázati tőkével finanszírozott válalkozásban. A CAD iparágban első tapasztalatait kereskedelmi igazgatóként szerezte a Computervision-nél és Adra Systems-nél. Később társalapítója lett a PLM (Product Lifecycle Management - termék életciklus menedzsment) piacon vezető pozíciót betöltő MatrixOne (Nasdaq symbol: MONE) nevű cégnek, majd megkezdte rendkívül sikeres pályafutását a Parametric Technology Corporation-nél (Nasdaq symbol: PMTC). A PTC-nél eltöltött 5 év alatt Henrich több országban élt és dolgozott, így a párizsi központú európai operáció is a felelősségi körébe tartozott. Ezt követően az ázsiai és csendes-óceáni térség alelnök-vezérigazgatójává nevezték ki, ahol a PTC 500 fős részlegének kialakítását vezette Tokióban. A PTC-nél betöltött utolsó pozíciója Senior Vice President volt, ahol a 300 fős marketing csoportot vezette, illetve világszerte több, mint 100 kiemelt partner üzleti kapcsolatáért volt felelő".
"Don ebben az iparágban elért eredményei és többéves tapasztalata értékesítési és értékesítést támogató csoportok felépítésében és igazgatásában komoly hozzáadott értéket jelent a Graphisoft felsővezetésében," állítja Mark Sawyer, a Graphisoft nemzetközi értékesítésért felelős alelnöke. "Nagy örömünkre szolgál, hogy ő fogja irányítani a Társaság észak-amerikai tevékenységeit."
Henrich a Northeastern University-n szerzett gépészmérnöki diplomát és jelenleg a Northaestern University MBA programjának hallgatója. Don már számos igazgatóságnak és bizottságnak - pl. Distributed Bits, Software Amancipation, WebFS - volt tagja illetve gyakran tart előadást technológiai konferenciákon és egyetemeken.
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A fentiekből látszik, hogy a társaság továbbra is a marketing és értékesítés szemléletet tartja a legfontosabbnak, hiszen a hatalmas amerikai piacon is egy értékesítésben tapasztalt vezetőre bízza a céget. (Itt jegyeznénk meg, hogy a szemléletváltás elsősorban az előző vezérigazgató, Ray Small érdeme.)
Nem csoda, hogy a Graphisoft erősíteni kíván Észak-Amerikában: a cég bevételei ezen a földrajzi területen az elmúlt évben rendre alulmúlták a teljes bevétel növekedést (euróban), pedig egy évvel korábban a stabilizáció jelei mutatkoztak. Igaz, erre igen jelentős hatással volt a gyengülő dollár...
A Graphisoft várhatóan további részleteket tár a nyilvánosság elé az új vezetővel kapcsolatban a mai, 11 órakor kezdődő sajtótájékoztatón, melyen természetesen a portfolio.hu is jelen lesz.

-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







