Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Szeptember 4-én, 91 éves korában elhunyt Giorgio Armani, a kortárs divat egyik legnagyobb hatású tervezője- írja a La Repubblica. Az olasz „Re Giorgio” hónapok óta betegeskedett, de egészen az utolsó pillanatig dolgozott.
FaceTime-on keresztül követte bemutatói próbáit, és készült szeptember végére tervezett jubileumi show-jára, amely 50 éves pályafutását ünnepelte volna. Armani a kifinomultság és az időtlen elegancia szinonimájává vált, forradalmasította a női és férfi öltözködést, és Coco Chanelhez hasonlóan teljesen új fejezetet nyitott a divattörténetben.
Pályája szokatlan fordulatokkal indult, ugyanis orvosnak készült, majd a milánói Rinascente áruházban lett kirakatrendező és eladó, ahol első kézből tanulta meg a divat lényegét. 1975-ben alapította saját márkáját, amely rövid idő alatt világsiker lett. A női szabadságot és kényelmet hirdető „destrukturált zakója” ikonikussá vált, az Emporio Armani fiatalos vonala, az EA7 sportkollekció és a később létrejött Armani Privé couture is világszerte meghatározóvá tette a nevét. Nemcsak a divatot, hanem annak kommunikációját is új alapokra helyezte, legyen szó városi óriásplakátokról, luxusszállodákról vagy a filmiparral való együttműködéséről.
Armani munkássága túlmutatott a ruhákon, következetesen kiállt értékei mellett, akár a divat túlzott trendkövetésének bírálatáról, akár a pandémia idején mutatott példamutató intézkedéseiről volt szó. Életművével maradandó nyomot hagyott nemcsak a divatban, hanem a kultúrában is – öröksége pedig a családja által létrehozott alapítvány révén tovább él. Giorgio Armani neve örökre egyet jelent a stílus, az hitelesség és a korszakalkotó elegancia fogalmával.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








