Pár perce érkezett! Elhunyt Giorgio Armani, a divatvilág legendás alakja
Szeptember 4-én, 91 éves korában elhunyt Giorgio Armani, a kortárs divat egyik legnagyobb hatású tervezője.
Szeptember 4-én, 91 éves korában elhunyt Giorgio Armani, a kortárs divat egyik legnagyobb hatású tervezője.
Gucci, Balenciaga, Givenchy, Nanushka, Sugarbird - mit tudsz a világ legnagyobb magyar és külföldi márkaneveiről, kik és mikor alapították őket, milyen termékekkel, védjegyekkel váltak híressé?
A Pénzcentrum kvízében próbára teheted tudásodat: mennyire ismered a magyar történelem meghatározó nőalakjait? Tedd próbára tudásod és ismerj meg különleges nőket történelmünkből.
Ha szeretsz vásárolni, aktívan követed a divatot és a leghíresebb divattervezőket, töltsd ki mai kvízünket – vajon hány kérdésre tudod a helyes választ? Tedd próbára tudásod!
Az elmúlt években az online vásárlás átvette a hatalmat, ezért olyan márkák is elérhetővé váltak, amiről azelőtt nem is tudtuk, hogy egyáltalán léteznek.
A 90 éves Giorgio Armani, a világhírű olasz divatmárka alapítója bejelentette, hogy két-három éven belül tervezi visszavonulását a cég éléről.
Június 7-től lesz látható a Disney+-on a „Becoming Karl Lagerfeld” című, eredeti francia sorozat, mely a divat legrejtélyesebb tervezőjéről, Karl Lagerfeldről szól majd.
A belga divattervező, Dries Van Noten bejelentette, hogy a nyári időszakban távozik divatmárkája kreatív igazgatói pozíciójából.
Sebestyén Balázs felesége új divatmárkát indított, az általa tervezett ruhadarabokat már meg is lehet vásárolni.
Harczeg Zoltán a jelek szerint végleg elköszönne a divat világától. A divattervező ugyanis bejelentette, hogy a jövőben inkább lakásfelújításokon dolgozna.
A kánikulában sokan tanácstalanok, mit viseljenek, hiszen a rekkenő hőségben legszívesebben otthon töltenénk az időnket, vagy fürdőruhában pihennénk a strandon. Ám ez lehetetlen.
Kétségtelen tény, hogy a ruhatárunk alapdarabja, ami gyakorlatilag egészen kisiskolás korunk óta kísér minket ilyen vagy olyan formában.
Vitathatatlan, hogy külsőnkkel, már a megjelenésünk pillanatában kommunikálunk magunkról, anélkül, hogy egy szót is szólnánk. Miért is ne fordítanánk előnyünkre ezt az alapvetést?
Nem lesz több “impulzív” vásárlás. A stílustanácsadás ára elenyésző a feleslegesen, koncepció nélküli vásárláskor kidobott pénzhez képest.
Sokan még mindig nincsenek tisztában azzal, kit is keressenek, ha öltözködési tanácsokra, segítségre van szükségük.
Két magyar fiatal, Juhász Dorottya és Horváth Anna Borbála szerelemprojektje a BEBI, egy friss magyar brand, a kényelmes, fenntartható loungewear-viselet. Vidékiként hogyan lehet betörni a hazai divatszakmába? Mik az első tapasztalatok?
A varrónő, a szabó és más ruhaiparhoz fűződő szakmák annak ellenére is kezdenek feledésbe merülni, hogy a divat és a ruhák iránti kereslet továbbra is szárnyal - írja a HelloVidék.
A nagy múltú Pécsi Kesztyű hagyományait gondolta most újjá a Manual Divat Kft., akik egy saját márka, a Karma Pécsi Kesztyű felépítésével egy olyan termékcsaládot álmodtak meg, amelynek mindennapjaiban ma már a környezettudatosság is egyre nagyobb szerepet kap.
Egyediségével hódította meg három év alatt a női szíveket a pécsi táskadizájner. Bánkúti Szabina a HelloVidéknek mesélt az egyedileg készült táskák sikeréről és az ezzel járó munkáról.
Tényleg bármiből lehet bármit készíteni.