Új influenzavariáns jelent meg Európában, amely ellen a jelenlegi oltások csak részleges védelmet nyújtanak.
5 millió 239 ezer a beoltott, 269 az új koronavírus-fertőzött, elhunyt 26 beteg Magyarországon.
Folyamatosan zajlik az oltás, a beoltottak száma 5 238 903 közülük 3 814 194 fő már a második oltását is megkapta - írja a koronavirus.gov.hu. A tájékoztatóból kiderült, 269 az új fertőzöttek száma, ezzel a járvány kezdete óta összesen 805 571 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma. Elhunyt 26 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 29 818 főre emelkedett.
A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 711 105 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 64 648 főre csökkent. 702 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 78-an vannak lélegeztetőgépen. Az oltásoknak és a védelmi intézkedéseknek köszönhetően letörtük a járvány harmadik hullámát. Magyarország továbbra is a második az uniós oltási ranglistán. A magyar lakosság 54%-a már megkapta az oltsát, szemben az uniós 39%-os átlaggal. Magyarországon is megjelent az indiai vírusmutáns, a védőoltás felvétele ezért is fontos - írják.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








