A Citibank Magyarország újra elnyerte a Global Finance nemzetközi pénzügyi magazin Legjobb Lakossági Internet Bank, valamint Legjobb Vállalati és Intézményi Internet Bank díjait 2010-ben.
A magazin rangos elismeréseit a Citi hat másik Közép- és Kelet-Európa régióbeli országban is megkapta, így Csehországban, Romániában, Szlovákiában, Bulgáriában, Ukrajnában és Oroszországban. A Közép- és Kelet-Európa régióval együtt világszerte összesen 74 országban ismerték el díjakkal a Citi internetes banki szolgáltatásait az idei versenyben.
A magazin szintén a Citinek ítélte a Közép- és Kelet-Európa régióban a következő díjakat: Legjobb az Információbiztonság terén, Legjobb Weboldal Design, Legjobb a Kereskedelemfinanszírozás terén és Legjobb az Online Pénzforgalmi Szolgáltatások terén.
A Global Finance szerint a nyertes bankokat a pályázók közül olyan kritériumok vizsgálata alapján választották ki, mint az online banki ügyfelek megszerzésére és kiszolgálására irányuló stratégia, az internetalapú banki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek számának növekedése, az online termékskála nagysága, az online szolgáltatás használatával járó kézzelfogható előnyök, illetve magának a honlapnak a kivitelezése és funkcionalitása.
A verseny globális győzteseit a novemberi díjátadó ünnepségen hirdetik ki New Yorkban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Idén nyáron is ellepik a magyarok a horvát tengerpartot, minden korábbi rekord megdőlhet
- Bűnügyi felügyelet alatt két diósgyőri szurkoló
- Videó a Hamász túszairól: valóság vagy propaganda?
- Megvan az Újpest új vezetésének első igazolása
- Szünetre megy a választásokig a törvényhozás
- CPAC – „Várjuk a szuverenista, konzervatív erők győzelmét”