Bár az idén nyáron a tavalyihoz képest a kedvező ajánlatoknak köszönhetően megint egyre többen pihenik ki fáradalmaikat külföldön, az országhatárokon túli utazások száma a lakosság vagyoni helyzetének romlása miatt összességében még mindig jóval alacsonyabb, mint 2008 előtt volt. Akik viszont utaznak, úgy tűnik kényelmesebbek, és tudatosabbak is: az online biztosítást kötők száma 64 %-kal nőtt az előző évhez képest.
Bár a külföldi nyaralások száma csökkenést mutatott az elmúlt években az internetes utasbiztosítási forgalom évről-évre egyre növekedett. Tavaly 35, az idén pedig már 64 százalékkal nőtt azok száma, akik online kötik meg utasbiztosításukat - derül ki a Biztosítás.hu legfrissebb összesítéséből.
Érdekes tendencia, hogy az utazás kiválasztását és a biztosításkötés időpontját is egyre többen halasztják az utolsó pillanatra. Ma már az utazók mindössze 8 %-a veszi meg, és fizeti ki a biztosításokat az indulás előtt legalább egy héttel, míg a túlnyomó többségünk (92 %) csak egy-két nappal az utazás előtt köti meg utasbiztosítását.
Az alkuszcég tapasztalatai szerint alapvetően három típusú konstrukciót választanak az utazók: harmaduk a relatív olcsó termék mellett dönt, inkább lelkük megnyugtatására, vagy közeli úti célra használva az utasbiztosításokat. Ők érthetően kevésbé foglalkoznak az ár-érték aránnyal, és a szolgáltatási szintekkel. Legtöbben, az utasok több mint 50%-a a közepes árfekvésű konstrukciókat választja, amelyek jóval több és magasabb fedezetet tartalmaznak. Ezen felül mintegy tíz százalék azok aránya, akik úgy gondolják, azzal mennek biztosra, ha a legdrágább biztosítást kötik meg utazásukhoz.
Ami az árakat illeti, ezen a területen is igen nagy a szórás. Egy hét éjszakás nyaralás például már 5100 forinttól biztosítható egy négytagú családnak (160 Ft/fő/nap), de van olyan ajánlat is, amelyik 29 ezer forintot (900 Ft Ft/fő/nap) kér el minderre. Ez utóbbi, kerékpárra szóló kiegészítővel és autó assistance-val akár 53 ezer forintba is kerülhet! Persze a szolgáltatások sem ugyan olyanok, a legdrágább biztosítások sokszor csak a középmezőnyben kullognak a nyújtott szolgáltatásokat illetően.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál
- Újabb drón roncsait találták meg román területen
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea