A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Felgyorsítja átalakulási folyamatát az Ingka Csoport, (Ingka Holding B.V. és közös vezetésű vállalatai) növelve befektetéseit új és meglévő IKEA áruházaiba és a kiszolgáló központjaiba. Emellett városközpontokban jelenik meg és jelentősebb hangsúlyt helyez online kereskedelmi felületére a vásárlói igények még teljesebb kiszolgálása érdekében.
Az Ingka Csoport sokéves stabil növekedésre alapozva és az átalakulás részeként, felméri, illetve egyszerűsíti szervezete valamennyi részlegét, hogy még jobban tudjon összpontosítani a vásárlóknak értékes szolgáltatásokra. A 30 új IKEA érintkezési pont létrehozása, a kiszolgáló hálózatba és digitális megoldásokba való befektetés előreláthatólag 11 500 új munkahelyet teremt a következő két évben. Mindeközben a 160 000 pozícióból 7500 szűnhet meg, ami elsősorban globális funkciókat és háttérirodákat érint harminc országban.
Jesper Brodin az Ingka Csoport elnök-vezérigazgatója így nyilatkozott: “Továbbra is növekedünk és teljesítményünk erős. Ugyanakkor látjuk, hogy a kereskedelmi környezet sosem látott mértékben és ütemben változik. Vásárlóink szokásainak gyors átalakulásához igazodva fejlesztjük vállalkozásunkat, hogy a változó igényeknek mindig jobb és újabb módokon tudjunk megfelelni. Nagyobb hangsúlyt helyezünk majd arra, hogy meglévő áruházainkat még jobb vásárlási élményt nyújtó egységgé tegyük, és megragadjuk a lehetőséget, hogy vállalatunkat olyan módon újítsuk meg, amely összhangban áll eddigi történetünkkel, kultúránkkal és értékeinkkel. Vállalati értékeink irányítják munkánkat, és építik befogadó, őszinte és nyitott kultúránkat. Továbbra is a lehető legjobb módon támogatjuk munkatársainkat a változás során."
Az átalakulási folyamat magában foglalja egy új, városközpont-szemléletű megközelítés tesztelését harminc nagyvárosban, kiegészítve ezzel a vállalat nagyobb áruházait, valamint a digitális és szolgáltatás választék megerősítését, hogy a vásárlók széles körű, igényeiknek és életmódjuknak megfelelő választási lehetőségeket kapjanak.
Tolga Öncü, az Ingka Csoport kereskedelmi igazgatója hozzátette: “A következő három évben az új áruházi formáknak, a városi lokációknak és a jobb digitális ajánlatnak köszönhetően vásárlóinknak még könnyebben és kényelmesebben megközelíthetőek leszünk. Mindez azt jelenti, vásárlóinkkal akkor és ott tudunk kapcsolatba lépni, amikor és ahol csak kívánják, termék- és szolgáltatásválasztékunkat változatos módokon és elérhető áron kínálva számukra. Hogy mindezt megtehessük, átalakítjuk vezetési-, szervezési- és munkamódszereinket, és az új megoldások fejlesztését annak érdekében, hogy minél több tehetséget házon belül tartsunk. Minden munkatársunkkal szorosan együttműködve támogatjuk őket a változások ideje alatt".
Elérhetőség, kényelem
Az Ingka Csoport által kijelölt üzleti átalakulási irányokat követve Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában sokkal nagyobb hangsúlyt kap majd a kényelem és megfizethetőség, a többcsatornás kereskedelem és a fenntarthatóság.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Prágában például már tesztelnek kisebb, belvárosi IKEA boltokat, valamint olyan tanácsadási pontokat, ahol szakemberek segítségét lehet kérni például egy konyha megtervezésében. Ezen felül természetesen Magyarországon is folyamatosak a fejlesztések, ilyen volt például az Örs vezér téri áruház éttermének a bővítése. De az online térben is éppen zajlik olyan program tesztelése, melyben egy virtuális IKEA munkatárs segít a vásárlóknak a tájékozódásban és vásárlásban.
- mondta Mounia El Hilali a Magyarország - Csehország - Szlovákia régióért felelős kereskedelmi vezető.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Donald Trump üzenete a CPAC-re: barbárok ellen harcolunk - videó
- Gigászi fegyvercsomagot készít elő Amerika, de korai az ukrán öröm
- Súlyos adósságot görgetnek maguk előtt a közintézmények
- Börtönbe mehet az ukrán mezőgazdasági miniszter
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai