Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
A húsvéti nyulas és a virágos LEGO-készletek mellett az eMAG 2024-es húsvét előtti forgalmát olyan mindennapi kategóriák vezetik, mint a mosó- és tisztítószerek, a szépségápolási és higiéniai termékek, valamint az üdítőitalok.
Ezeket a játékokat keresik a legtöbben- Az értékesített játékok között a közelgő ünnep előtti időszakban a húsvéthoz valamilyen módon kapcsolódó LEGO építőszettek dominálnak: a legnépszerűbb a húsvéti nyulas LEGO-készlet, de sokan rendeltek virágokká és növényekké összerakható szetteket is (ezek néhány héttel korábban a nőnap kapcsán szintén ideális ajándéknak számítottak a felnőtteknek). Más tematikus LEGO-k (például a Star Wars vagy a Harry Potter) eladása a közelgő ünnep előtt kicsit visszaesett, de továbbra is a negyven legnépszerűbb termék között vannak ezek is.
Ezzel szemben a Marketplace partnerkereskedőktől a vásárlók elsősorban olyan játékokat rendelnek, amelyek nem kifejezetten a húsvéthoz kapcsolódnak, mint például az okosgyurma, a játékautó, a játék orvosi eszközök vagy a Brawl Stars meglepetésfigurák.
Az emberek formába hozzák magukat és otthonaikat is
Úgy tűnik, hogy sok vásárló készül arra, hogy formába hozza otthonát és önmagát is tavaszra: a húsvét előtti hetekben jelentősen nőtt mind a szépségápolással, mind a tisztítással kapcsolatos termékek értékesítése. A vásárlók körülbelül háromszor annyi tisztítószert rendeltek online, mint testápolási termékeket. Emellett elég sokan rendeltek húsvét előtt konyhai eszközöket is, nyilván az ünnepi sütésre és főzésre készülve.
Emellett a tíz legtöbb tranzakciót lebonyolító kategória között a baba-mama kategória termékei, az állateledel és az italok is szerepelnek, hiszen az ilyen jellegű termékek könnyen átvehetők a legközelebbi easyboxból a 700 magyarországi helyszín valamelyikéről. Fontos fejlemény, hogy idén 2024 márciusa óta a Sameday futárszolgálat szombatonként is kézbesíti a rendeléseket a csomagautomatákba.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A legtöbb vásárló üdítőkkel készül az ünnepekre
A megrendelt mennyiség alapján a legtöbb vásárló valamilyen szénsavmentes üdítőt, szörpöt vagy palackozott ásványvizet rendelt húsvét előtt, kisebb arányban szénsavas üdítőt. Tíz eladottból nyolc alkoholmentes ital volt, és csupán kettő szeszesital - utóbbiak közül pedig röviditalok és a borok a legnépszerűbbek.
Húsvét előtt a magyar vásárlók leginkább mosó- és tisztítószereket, kávét, tartós élelmiszereket és állateledelt/állateledeleket rendeltek a Marketplace kiskereskedésekben, de a sütemények alapanyagai és az édességek is népszerűek voltak a vásárlók körében. Mindeközben természetesen más szezonális termékkategóriák értékesítése is élénkülnek, például az elmúlt hetekben a kerti bútorok és felszerelések, a kerékpárok és az autós kiegészítők eladásai is élénkülni kezdtek.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








