Egyre keresettebbek Magyarországon is a robotfűnyírók: átlagosan pár százezer forintért vásárolnak ilyen terméket a magyarok.
Súlyos, meddig is hajlandók elmenni egy akcióért a magyarok: úgy tűnik, vérszemet kaptak a vásárlók
Általában 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a kuponos akciók kedvéért, és akár sorba is állnak az üzletekben, ha elég nagy az árengedmény a kiszemelt termékre – mutat rá az Etele Plaza online kutatása. A látogatók leginkább ruhára és cipőre, élelmiszerre, valamint tisztítószerekre váltják be a kedvezményes utalványokat. A vevők között sokan vannak, akik 3-5 kilométert is legyalogolnak egy kuponos bevásárlás során, így akár több száz kalóriát is elégethetnek.
Közel 500 válaszadó osztotta meg kuponos vásárlási szokásait a bevásárlóközpont felmérésében az Etele Kuponnapok apropóján. A megkérdezettek kétharmada (62%) legalább havonta egyszer igénybe veszi a kuponokat, sőt minden harmadik (29%) vevő hetente felhasználja ezeket bevásárlásai során. A plázákban leginkább ruhára és cipőre, élelmiszerre, valamint tisztítószerekre és szolgáltatásra, például mozijegyre vagy edzőtermi bérletre váltják be a kedvezményre jogosító utalványokat. Egy kuponos vásárlással a kitöltők harmada (33%) 5000 – 10.000 forint közötti összeget takarít meg, minden negyedik nyilatkozó (24%) pedig 10.000 forintnál is többet spóról.
A vevők harmada (30%) bármikor sorban állna az üzletekben azért, hogy a kuponakció keretében kedvezménnyel vásároljon, míg a látogatók fele (49%) csak akkor várakozna, ha elég nagy az árengedmény. Minden tizedik (13%) válaszadó kizárólag abban az esetben szánná rá magát az álldogálásra, ha egy régen vágyott termékre vonatkozik az akció.
Az idő pénz
A plázázók fele (49%) általában 2-3 órát tölt kuponos vásárlással, míg harmaduk (31%) célirányosan, 1 órán belül szerzi be a kiszemelt termékeket, tízből egy megkérdezett (11%) viszont akár 4-5 órát sem sajnál a nézelődésre. Ilyenkor a legtöbben (37%) 2-3 kilométert sétálnak a bevásárlóközpontban, de a válaszadók közel harmada (28%) 3-5km közötti távot is megtesz az akciók kedvéért, sőt van, aki még ennél is többet (3%).
A felmérés arra is rámutatott, hogy a kuponos bevásárlásnak leginkább egyedül (32%) vagy párral (28%) indulnak neki az emberek, de sokan családi programként (25%) tekintenek rá, baráttal vagy barátokkal csak minden tizedik vevő vesz részt az akciókban.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Címlapi kép: Róka László, MTI/MTVA
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Másként látja Alekszej Navalnij halálát az amerikai hírszerzés
- Gázolt a vonat Kecskemétnél, késésekre kell számítani a szegedi vonalon
- Sulyok Tamás: kiváló borászok nélkül nem születnének minőségi borok
- Változatlan hitelminősítés, új kínai autógyár - a nap hírei
- Új videón a Hamász magyar túsza
- Itt a hét öt száma